Okej så min mus har börjat frysa sig helt plötsligt, ibland händer de när man rör den att den fryser sig 1-2 sekunder, det är inte musen det är fel på för jag köpt en ny mus nämligen så jag har testat min gamla och min nya, skulle gärna villja ha lite hjälp med detta, tack!
Okej så min mus har börjat frysa sig helt plötsligt, ibland händer de när man rör den att den fryser sig 1-2 sekunder, det är inte musen det är fel på för jag köpt en ny mus nämligen så jag har testat min gamla och min nya, skulle gärna villja ha lite hjälp med detta, tack!
Det är helt konstigt, musen fungerar felfritt i en annan dator, och på min dator fryser den sig, har en annan mus i min dator nu som fungerar felfritt men vill ha den andra ..
Ja har en annan mus nu i samma uttag o de fungerar felfritt..
Det är musen som fryser sig, jag rör den lite sen stannar musen så kan jag ej röra den på 1-2 sec.. det händer inte hela tiden men det är dock jobbigt endån!
kan inte fatta varför det är något fel på musen? den fungerade felfritt i en annan dator.. ?
Då skulle jag gissa på mjukvaruproblem.
Har du provat rensa drivurinterna för musen från datorn och låta allting laddas in på nytt (borde gå automatiskt vid Windows update)?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!