2013-06-10, 21:44
Medlem
Ngon som har haft problem med detta och ftt det till att fungera? Programmet var frinstallerat p laptopen (Asus A55VJ, Windows 8) nr jag kpte den men det startar inte. Jag har ikonen i aktivitetsfltet men nr jag klickar p den s kommer det inte upp ngot, har ven provat att radera det och tanka hem senaste versionen utan lyckat resultat. Har ven varit i kontakt med Asus support som gav rdet att ominstallera det och om det inte funkar, ominstallera windows p.g.a. att ngra uppdateringar frn windows kan ha skadat filerna som behvs fr att det ska funka (Har visserligen inte installerat s mycket d datorn r ca 2 veckor gammal men orka ominstallera windows...) Finns det ngon som kan hjlpa mig med detta?
Citera
2013-06-10, 23:04
Medlem
Tror inte det finns mycket att gra. Har haft samma problem med Asus AI Suite dr USB Charger plus ingr med min stationra. Kollade runt lite men hittade ingen bra lsning. All mjukvara i det programmet var bara skit s jag avinstallerade hela paketet, nr det krngla.
Citera
2013-06-12, 08:27
Medlem
Kvalitet efter priset helt enkelt. Det brukar vara en del av jobbet med nya Windowsdatorer att avinstallera allt skrp som r installerat.
Citera
2013-06-16, 22:42
Medlem
Fuktionen jag gillade med USB Charger Plus var att man kunde ladda mobilen nr datorn var i strmsparlge. Har lst det nu genom att jag avinstallerade programmet, d funkade det Avinstallerade ven InstantON nr jag nd hll p... Ett stort minus till ASUS Support Forum som inte har ngon avdelning fr notebooks! Fick det hr som svar nr jag frgade vart p forumet man skulle vnda sig fr frgor angende notebooks: "Nowhere... Notebook units are 'Plug & Play' items.. meant to work properly right out of the box.... user reconfiguration, modification, upgrading and repair are not encouraged as these activities generally break the special relationships among the installed operating system/unit BIOS/ and recovery protocals... so no sections here that might encourage those sorts of things. When you have problems with these units, you need to contact either your reseller or Asus Service and get authorized and qualified repair services..." Knns jvligt konstigt att man inte kan prata om asus notebooks p deras eget forum. Tacka fan fr Flashback!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in