2015-05-27, 21:25
Medlem
8711s avatar
Jag har trott hela tiden att dom kommer skilja sig. Det tror jag fortfarande. 2-3 år till är max. Kanske inte ens det.
Citera
2015-05-27, 21:28
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingarofisen
Svensk media har varit dålig på att granska och rota i Chris skumraskaffärer.
Att fly till England kan bli hans fall.
Engelsk press älskar skandaler...

Hårdhänt tysk skvallermedia har genom anknytning till Silvia ett gott öga till svenska kungahuset.

Det är mycket från den fronten vi kan hoppas på ingående rapporter om herr och fru O´Neill.
Citera
2015-05-27, 21:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingarofisen
Svensk media har varit dålig på att granska och rota i Chris skumraskaffärer.
Att fly till England kan bli hans fall.
Engelsk press älskar skandaler...

I Sverige har det knappast varit någon kritisk granskning till varför de ens ska ha inkomst från kungahuset när de inte närvarar och utför ett enda uppdrag?
Bimbon och hennes playboy bara glider fram som de vill utan minsta motstånd.
Svensk media är ju i ett järngrepp på kungahuset en skandal som kommer att fylltratten skiter i plikter som finns i ett kungahus är mest hysch hysch och locket på, I England skulle tabloid pressen gotta sig åt fylltrattens eskapader och förehavanden då han är frånvarande från sina plikter som ingift i kungahuset!

Nej man ser han trivs inte i rampljuset fylltratten för fem öre han vill hålla sig långt in i mörkret vart ingen ser han, Ciggen verkar vara arg och tvär det ser man på hennes minspel att hon inte är bekväm i hans närhet utan mest vill bort!
Citera
2015-05-27, 22:32
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Klipp från AB:
Flytten till England innebär att Chris O'Neill nu får återförenas med sin mamma, Eva O'Neill.

Hon bor i Londonstadsdelen Belgravia, ett av landets dyraste områden, och kommer nu att kunna spendera mer tid med sin son, svärdotter - och barnbarn. Men när Aftonbladet några timmar efter beskedet möter henne bland de pampiga husen med vita pelare ett stenkast från Victora Station är hon fåordig.

– Chris är inte här, jag beklagar, säger hon och förklarar att hon inte har någon aning om var sonen befinner sig. Varför släkten nu flyttar till England vill hon inte heller kommentera utan hänvisar till sin son.

– Jag kommer inte att prata för Christopher, jag är hemskt ledsen, ni måste prata med honom, säger hon.

Frågan är om inte Fylltrattens morsa vet vart han är då är frågan vad fan pysslar han med???
Detta börjar ju mer och mer te sig som att CG sagt till på skarpen och han lackat ur och dragit, Sedan nog fan kan han sköta sina affärer från STHLM finns internet - telefoner etc etc om det inte är skumrask affärer han håller på med och måste hålla sig i det dolda!

Märkligt att hon inte lämnar några kommentarer, om allt vore frid och fröjd borde hon ju kunnat sagt att hon är överlycklig att få se mer av sonen o hans familj i framtiden eller något liknande. Låter som att hon vill hålla klaffen för att hon är rädd att säga nåt fel... Jag tror hon är invigd i att det är skilsmässa på gång, efter bröllopet o barnets födelse. Nyheten kom ut för tidigt o hon är beordrad att hålla tyst.
Citera
2015-05-27, 23:02
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Du brukar se igenom saker, så du kan ha rätt.

Men det kan lika gärna vara att Chris har kommit till Stockholm och sett vad kungahuset består av för filurer, den låga nivån på deras intellekt och det märkliga entouraget som omger denna konstiga familj. Det måste vara deprimerande för någon som haft London och New York som hemma.

Jag tror han känner sig lurad, för vilken fin familj tar in en tjej som Sofia i familjen? Kungen och drottningen ljuger ihop ett förflutet om Sofia och gör henne till prinsessa. Då är det inte mycket att komma med att Madeleine är svensk prinsessa! Eller uppoffra sig runt Stureplan och Djurgården, där de nu hänger. Ganska trist tillvaro, om det finns andra möjligheter.

Chris lärde känna Madeleine som är den enda som är kunglig, både till sättet och utseende. Hon är en kopia av kungens mamma och en värdig prinsessa, den enda i familjen med universitets studier.

Madeleine har inget att stanna för i Sverige, och särskilt inte med tanke på tronföljden om Sofia börjar yngla av sig. Det är faktiskt roligare att bo i London än i Stockholm.
Tja, vi får väl se vem som får rätt men vi är ju många som tror skilsmässan är på gång.

Jag tror Chris har mer problem med Sverige än med Löjliga familjen. Han kan väl ingen svenska alls, är helt oförankrad här och verkar ärligt tala skita i Sverige totalt. Han kan inte ta ett steg utan att bli igenkänd o utstirrad. Jag tror han hatar't. Fast det här tror jag handlar om deras pissiga äktenskap. Två Egon som gifter sig, kan inte bli annat än katastrof. Hoppas de sköter det snyggt för barnens skull.
Citera
2015-05-28, 01:29
Medlem
Sweeper80s avatar
Knarkar han, tro?
Citera
2015-05-28, 01:53
Medlem
526s avatar
För oss som inte är insatta.
Var bor de? I Sthlm, NYC, London?
Vad är planen? Vad är det tänkt att de ska de jobba med?
Har CON några kompisar här i stan? Umgås han med Maddes "gäng"?
Citera
2015-05-28, 04:09
Medlem
Jag har aldrig trott ett ögonblick på det där förhållandet. Madeleine hade inte repat sig från sin separation med Jonas och kastade sig in i detta helt desperat. Dessutom blev han ihop med hennes bästa väninna vilket måste svidit bra.
Nye maken är nog van med droger, fest och snygga brudar varför han aldrig har sett bekväm ut med det här äktenskapet. Precis som han skulle sadla om och bli familjefar verkar långsökt. Jag är nästan säker på att nu är det bara färghållning som gäller för att inte skämma ut sig igen.
Om O Neil fick välja skulle han nog ta ut skilsmässa omedelbart. Han har nog ångrat detta spektakel sedan första dagen och undrat vad han gick in i. Kanske han var full eller drogad och trodde därför i sitt rus att detta skulle bli något häftigt och helt annat. Har aldrig sett dom se lyckliga ut.
Citera
2015-05-28, 06:58
Medlem
Konstigheterna fortsätter...
http://www.expressen.se/nyheter/madd...-svarmors-hus/
Citera
2015-05-28, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvtv
Han sägs ju vara försvunnen utomlands på en skum privat resa...

Vem har sagt att den är skum?
Citera
2015-05-28, 08:50
Bannlyst
Nu påstås det att Madde och Leonore ska flytta till Chris i England i höst:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20865357.ab
Citera
2015-05-28, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Nu påstås det att Madde och Leonore ska flytta till Chris i England i höst:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20865357.ab

Den artikeln är i sammanhanget gammal, skrivits minst två 'artiklar' efter den. Lika sammanfattande och passivt aggressivt
Morsan till fyllot står tydligen på det kommande hemmet och lånet från hmm Nordea i Sverige. Eller om det var Handelsbanken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in