Citat:
Ursprungligen postat av
wendy1
Blond och stora pattar? Tror Zlatan har liiite större krav. Tror att han attraherades av hennes driv, tuffhet och självständighet som hon har i sig som person. Alla män vill inte ha ett uppblåst mähä. En man som väljer en 12 år äldre kvinna är inte rädd för styrka hos en kvinna och brukar ej attraheras av svaghet. Män som går efter mkt yngre kvinnor brukar däremot gilla svaghet och vill ha någon att styra. Väldigt osexigt. Och ang dina antaganden om "bosniska män" så tillåt mig gapskratta!! Har en bosnisk man sen 20 år tbx och inte följer jag honom, HAHA!!
Håller med min pappa är vad du kallar "bosnisk man" och inte tusan har han försökt att styra mamma.
Han skulle däremot ge sitt liv för att skydda sin familj, lärt oss barn att göra rätt för oss, värna o hjälpa svaga medmänniskor, säga tack, vara aktsam om djur o natur samt inte minst lärt oss att se människan under ytan
.Nu är min mamma en otroligt ödmjuk och snäll människa med samma värderingar som pappa med stor arbetsmoral och krav på att människan skall göra rätt för sig men inte tusan låter hon sig styras av pappa