Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Helena är en kvinna med starka åsikter och skinn på näsan. Det var det Zlatan föll för. Hon skulle knappast acceptera att Zlatan låg med andra tjejer

Jag tror att hon varit butikschef och marknadsanvarig på ett flygbolag tidigare. Är självständig och kan klara sig själv. Det är nog bara så.att de älskar varandra och faktiskt vill vara ihop.
Citera
2021-08-06, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag tror att hon varit butikschef och marknadsanvarig på ett flygbolag tidigare. Är självständig och kan klara sig själv. Det är nog bara så.att de älskar varandra och faktiskt vill vara ihop.

🤣🤣🤣🤣Zlatan hade älskat henne oavsett. Blond brud med malmös största pattar jobbar i nattlivet.... Sen e zlatan en man som gör vad han vill. En muslimsk bosnisk man säger man inte till vad han ska göra o inte göra. Helena må va independent till en viss gräns men i förhållandet e hon en undergiven kvinna som gillar att följa sin man. Inget fel i det..... det e bara feminint . Men kan folk sluta älta på hur jävla självständig hon e? Inte e det hennes nattlivklubbs jobs pengar som fortfarabde bekostar hennes hermes collection av väskor. Varför e svenskar så jävla besatta av att en kvinna måste vara smart och stark och finansiellt självständig? ja då får man vara hemma fru. men inte annars 🤣🤣🤣Ge er... Helena var helena och zlatan hade tatt henne med eller utan jobb... man behöver inte vara smart och självständig för att ha ett jobb....
Citera
2022-03-23, 12:37
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
🤣🤣🤣🤣Zlatan hade älskat henne oavsett. Blond brud med malmös största pattar jobbar i nattlivet.... Sen e zlatan en man som gör vad han vill. En muslimsk bosnisk man säger man inte till vad han ska göra o inte göra. Helena må va independent till en viss gräns men i förhållandet e hon en undergiven kvinna som gillar att följa sin man. Inget fel i det..... det e bara feminint . Men kan folk sluta älta på hur jävla självständig hon e? Inte e det hennes nattlivklubbs jobs pengar som fortfarabde bekostar hennes hermes collection av väskor. Varför e svenskar så jävla besatta av att en kvinna måste vara smart och stark och finansiellt självständig? ja då får man vara hemma fru. men inte annars 🤣🤣🤣Ge er... Helena var helena och zlatan hade tatt henne med eller utan jobb... man behöver inte vara smart och självständig för att ha ett jobb....

Blond och stora pattar? Tror Zlatan har liiite större krav. Tror att han attraherades av hennes driv, tuffhet och självständighet som hon har i sig som person. Alla män vill inte ha ett uppblåst mähä. En man som väljer en 12 år äldre kvinna är inte rädd för styrka hos en kvinna och brukar ej attraheras av svaghet. Män som går efter mkt yngre kvinnor brukar däremot gilla svaghet och vill ha någon att styra. Väldigt osexigt. Och ang dina antaganden om "bosniska män" så tillåt mig gapskratta!! Har en bosnisk man sen 20 år tbx och inte följer jag honom, HAHA!!
Senast redigerad av wendy1 2022-03-23 kl. 12:44.
Citera
2022-03-23, 13:05
Medlem
Helena Seger
Född: 25 augusti 1970 (ålder 51 år), Lindesberg
Längd: 1,65 m
Partner: Zlatan Ibrahimović
Barn: Maximilian Ibrahimović, Vincent Ibrahimović

Har blivit tant och är fortfarande ogift men håller sig med en toyboy
Citera
2022-03-23, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Helena Seger

Så Helena håller sig med toyboy? De har vart sambo i många herrans år. Den äldre sonen är 16år!

Att de inte gift sig är väll en smaksak. Helena kanske inte vill, vad vet vi.

Jag är själv 53år och lyckligt ogift, har aldrig vart något jag strävat efter utan trivs utmärkt som sambo. Alla gillar olika
Citera
2022-03-23, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Så Helena håller sig med toyboy? De har vart sambo i många herrans år. Den äldre sonen är 16år!
Att de inte gift sig är väll en smaksak. Helena kanske inte vill, vad vet vi.
Jag är själv 53år och lyckligt ogift, har aldrig vart något jag strävat efter utan trivs utmärkt som sambo. Alla gillar olika

Även om Zlatan inte i dina ögon inte är en toyboy så får en tolv år yngre man
en kvinna fyllda 50+ att känna sig mycket yngre. Eller hur..?
Citera
2022-03-23, 21:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Skämtar du? Helena är ju vinnaren i den relationen, hon har fått fame, glamour och ekonomiskt oberoende genom att sörja för markservice och sängservice. Zlatan, narcissisten, hade kunnat ha något betydligt yngre och vackrare vid sin sida. Helena närmar sig 50 va? Att Z knullat runt rejält är det låga odds på.
Hon var mångmiljonär redan innan de blev ihop, så hon är ingen golddigger.
Citera
2022-03-24, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Blond och stora pattar? Tror Zlatan har liiite större krav. Tror att han attraherades av hennes driv, tuffhet och självständighet som hon har i sig som person. Alla män vill inte ha ett uppblåst mähä. En man som väljer en 12 år äldre kvinna är inte rädd för styrka hos en kvinna och brukar ej attraheras av svaghet. Män som går efter mkt yngre kvinnor brukar däremot gilla svaghet och vill ha någon att styra. Väldigt osexigt. Och ang dina antaganden om "bosniska män" så tillåt mig gapskratta!! Har en bosnisk man sen 20 år tbx och inte följer jag honom, HAHA!!
Håller med min pappa är vad du kallar "bosnisk man" och inte tusan har han försökt att styra mamma.
Han skulle däremot ge sitt liv för att skydda sin familj, lärt oss barn att göra rätt för oss, värna o hjälpa svaga medmänniskor, säga tack, vara aktsam om djur o natur samt inte minst lärt oss att se människan under ytan
.Nu är min mamma en otroligt ödmjuk och snäll människa med samma värderingar som pappa med stor arbetsmoral och krav på att människan skall göra rätt för sig men inte tusan låter hon sig styras av pappa
Citera
2022-03-24, 07:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Helena Seger

Mycket har man hört om Zlatan. Men att kallas Toyboy. Det var något nytt....
Citera
2022-03-24, 07:34
Medlem
Citat:

Svenskarna vill så gärna kunna tänka att de är "progressiva", även när absolut 0 människor bryr sig.
Citera
2022-03-24, 07:35
Medlem
Citat:
Sen e zlatan en man som gör vad han vill. En muslimsk bosnisk man säger man inte till vad han ska göra o inte göra. Helena må va independent till en viss gräns men i förhållandet e hon en undergiven kvinna som gillar att följa sin man.

Fast Zlatan själv har ju flera gånger sagt att hemma är det Helena som är bossen och att det var hennes kaxighet och självständighet som han föll för, så din teori går inte riktigt ihop.
Hon är den enda som kan ta ner honom på jorden, enligt honom själv.
Tror att de är väldigt speciella personer båda två och deras förhållande är inte det lättaste att förstå sig på. Men så länge de funkar för dem själva så är det väl det enda som är viktigt. Vad andra tycker har obefintlig betydelse.
Citera
2022-03-24, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Mycket har man hört om Zlatan. Men att kallas Toyboy. Det var något nytt....

Allt tyder på att Zlatan gillar läget som toyboy och tvåbarnspappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in