2013-06-07, 22:52
Medlem
Shine_s avatar
r det ngon som testat denna LSD-analog? Verkar ytterst lovande.

Verkar som den ntligen brjar florera p ntet, vaskat fram p internationella forum + uk forum att den brjat sljas nu i vr, men har inte lyckats hitta fram ngon sida n s lnge.
Citera
2013-06-07, 22:54
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Verkar som en spnnande substans, erotisk enligt: http://www.erowid.org/library/books_...tihkal01.shtml
Citera
2013-06-08, 01:04
Medlem
Sjograss avatar
Ooooo, fan vad kul om det dyker upp inrikes. Har lst att Al-lad ska vara mjukare n LSD, vore grymt kul att prova. Synd bara om det blir som med LSB och dess derivat, att det antagligen inte r rtt substans som sljs.
Citera
2013-06-08, 10:47
Medlem
Shine_s avatar
Som jag frstr utifrn den hr trden http://www.ukchemicalresearch.org/sh...id=1284&page=5 s har det slt p http://www.lizardlabs.co.uk/, men de har de inte i stock lngre Folk spekulerar i att det kanske kom frn en custom synt, d kan det drja innan det dyker upp igen men man vet aldrig. Costumsyntarna p s pass knepiga mnen r riktigt riktigt dyra tyvrr.

Jag har ven hrt rykten p BL om en sida som skall ha fullt LSD-analogsutbud med PRO-LAD ETH-LAD osv men inte lyckas grva fram den.
Citera
2013-06-08, 11:10
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Ooooo, fan vad kul om det dyker upp inrikes. Har lst att Al-lad ska vara mjukare n LSD, vore grymt kul att prova. Synd bara om det blir som med LSB och dess derivat, att det antagligen inte r rtt substans som sljs.

Det r det hgst troligen inte. Totalsyntesen fr LSD och dess derivat krver modern utrustning och speciella lampor samt en del inte s roliga syntessteg som flytande svaveldoxid och flytande vtecyanid (zyklon B). Alternativet r att starta frn ergotamin tartrat vilket du frst gr om till LSD, sedan till nor-LSD och sedan till ngot av Al-LAD, Eth-LAD, Pro-LAD, Pargy-LAD, Bu-LAD, Pheneth-LAD, etc. Vilket frst gr dig skyldig till innehav av LSD och sedan frlorar du troligen mer n hlften av allt ditt material i alla syntessteg.

Jag gjorde en mass-analys p LSB som sldes p Silk Road och den hade samma massa som LSZ. Nu tror jag inte det r LSZ heller utan mer som ryktesvgarna sger ngon form av indalgrupp istllet fr indol i skelettet med lite andra substituenter.
Citera
2013-06-08, 12:27
Medlem
Shine_s avatar
Visst r det som du sger Jusef mest troligt att det inte r AL-LAD, men omjligt r det inte. Man kan som sagt bestlla costumsyntar p AL-LAD hos flera leverantrer men d kostar det skjortan ocks. Alternativet r att ngon tar "LSD vgen" i ngot land dr det r lagligt (om det ens existerar) fr att kunna slja det lagligt p RC-marknaden. Det handlar ju som alltid om efterfrgan nr det kommer till marknadsekonomi. Ponera att du trots allt lyckas tillverka stora mngder AL-LAD, d har du monopol p den delen av marknaden pga den komplicerade syntetiseringen= $$$$$

r det tillrckligt stor efterfrgan blir det vrt besvret helt enkelt. Finns ju mnga konnssrer som kan tnka sig att betala rtt bra fr de ovanliga LSD-analogerna....

Om du lser trden jag lnkade lter det onekligen som att det r en mycket lovande LSD-analog som beskrivs, huruvida det r AL-LAD eller inte lter jag vara osagt men jag har svrt att se att det skulle vara "LSB" (vad det nu r) utifrn beskrivningarna.
Citera
2013-06-08, 12:35
Bannlyst
Jag har letat efter AL-LAD till Thetripp.

Det var s jag ramlade ver AL(escaline).

Det finns AL-LAD pulver att special bestlla. Men d minst 100g. Och det r ingen billig substans.
Sen 100g LSD(analog), det blir en del trippar det om en tripp r 100 - 150ug.

Men vi fr alla hoppas att det blir populrt s ngon av de stora kineserna bakar ihop ngra KG s man kan slja det till normala priser.

Ingen ide att frska slja en AL-LAD lapp fr 150kr st. D kper folk riktig LSD istllet.

/The Tripp
Citera
2013-06-08, 12:52
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Ingen ide att frska slja en AL-LAD lapp fr 150kr st. D kper folk riktig LSD istllet.

/The Tripp

Klart man vljer en lapp AL-LAD med rtt styrka framfr en lapp "LSD" p gatan fr samma pris. Men 150kr r fortfarande mycket jmfrt med vad andra hallucinogener kostar. Kan du fr ner priset s du kan slja fr under 100kr lappen skulle det nog inte vara problem att f ivg dom.
Citera
2013-06-08, 12:56
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Jag har letat efter AL-LAD till Thetripp.

Det var s jag ramlade ver AL(escaline).

Det finns AL-LAD pulver att special bestlla. Men d minst 100g. Och det r ingen billig substans.
Sen 100g LSD(analog), det blir en del trippar det om en tripp r 100 - 150ug.

Men vi fr alla hoppas att det blir populrt s ngon av de stora kineserna bakar ihop ngra KG s man kan slja det till normala priser.

/The Tripp
Jo, har frsttt att den kostar en slant, 100g r mycket pengar att investera i och Sverige r en liten marknad. Fr hoppas att de brjar slja mindre bulkar eller snker priserna. Dremot s tror jag att folk skert skulle kunna prjsa 150 spnn fr en stark AL-LAD lapp, sg 200 g.
Citera
2013-07-08, 23:30
Medlem
finns p SR..
Citera
2013-07-09, 08:49
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaceman3
finns p SR..
Vad tar de fr pris ungefr? Saknar TOR p den hr burken s jag kan inte kolla sjlv...
Citera
2013-07-09, 09:18
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaceman3
finns p SR..

Finns inte lngre p SR s antingen sldes det som fake eller redan tagit slut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto