Citat:
Ursprungligen postat av
TrueC
Nu besitter jag en best bakom gylfen, så kanske bör jag inte svara. Men jag är tämligen säker på att de ser den snubben som en rolig kompis, som kan bli lite dryg i längden. Snygg och attraktiv blir man inte så länge det inte finns något självförtroende vilket jag tror att mesen inte har.
Jg tror att mesen just är en mes för att utseendet aldrig riktigt funnits där och han har då aldrig blivit bekräftad på det sätt som behövs för att få ett självförtroende som ger karaktär. Undantag kan vara en självsäker kille som av någon anledning börjat må jävligt dåligt, då kan han vara en good look'in mes!
En lekmans slutsats.
Nja folk har alltid tjatat om att jag är snygg. Men jag var fruktansvärt anti att prata med folk när jag var liten. Bodde i en håla så det fanns inga barn i närheten. Har aldrig förstått mig på socialt tomprat/umgänge så tonåren var en pina. Detta gjorde också att jag var en tacksam måltavla att ge sig på ett tag även om jag lärde mig hur man skulle parera detta. Genom att inte låta folk veta för mycket om mig. Genom detta kunde jag framstå som rätt cool bland killarna och de respekterade mig. Kvinnor existerade aldrig i vare sig gymnasieskolan eller i min umgängeskrets.
Man kan definitivt se okej ut och inte ha fått bekräftelse med andra ord.
Men jag får ju aldrig bekräftelse i form av att nån tjej gillar mig. Om nån säger att jag ser bra ut nu blir jag irriterad, liksom och?? Men om jag bara tar på mig snygga kläder, är på bra humör och inte interagerar allt för djupt med andra så misstänker jag att folk tror att jag är attraktiv.