Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-07, 00:36
  #1
Medlem
slipZens avatar
http://bohuslaningen.se/nyheter/udde...narkotikabrott

Citat:
Den rikskända musikgruppen hade just avslutat sitt framträdande i Uddevalla när polisen slog till. Nu är en av dem misstänkt för narkotikabrott.

Någon som vet vem det rör sig om?
Citera
2013-06-07, 01:30
  #2
Medlem
johanness avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2013-06-07, 01:31
  #3
Avstängd
Vagner.Loves avatar
NÄÄÄK & NIMO var i Uddevalla det datumet.
Citera
2013-06-07, 02:04
  #4
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
NÄÄÄK & NIMO var i Uddevalla det datumet.

Är de rikskända? Tycker att jag själv har hyfsad bra koll på musik men har aldrig hört talas om dem.
Citera
2013-06-07, 02:07
  #5
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Är de rikskända? Tycker att jag själv har hyfsad bra koll på musik men har aldrig hört talas om dem.
vissa tidningar tycker om att salta berättelsen lite så att den blir mer spännande för läsarna. "rikskänd" är helt adekvat för en artist som uppträtt på TV någon gång.
Citera
2013-06-07, 02:49
  #6
Medlem
Davids avatar
Tja, se själva på https://twitter.com/Naaaken från det aktuella datumet...
Citera
2013-06-07, 06:51
  #7
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Är de rikskända? Tycker att jag själv har hyfsad bra koll på musik men har aldrig hört talas om dem.

De är rätt kända inom sin genre i alla fall. Kolla inlägget ovanför också så får du det svart på vitt.

Här är ett citat ifrån Twitter.

Citat:
Att arrangören skickar snuten på oss efter att vi gjort ett fett gig för folket kanske är det fulaste jag vart med om genom tiderna! SKÄMS!
Citera
2013-06-07, 18:16
  #8
Medlem
Citat:
Bredvid Bläckan sitter Felix och ska tatuera Matar. Matar Samba, som kal*lar sig Näääk när han rappar, har kommit ut från finkan nu och släppte till slut debutskivan ”Näääk vem?” i höstas.---
Det är många i gänget kring Salong Betong som har samma tatueringar. Matar har flera, en där det står ”Life is a gamble” och en där det står ”Jag vinner inte jämt men jag förlorar aldrig”, och på armen har han ”1312” i romerska siffror. Det står för förkortningen ACAB – All Cops Are Bastards.
Näääk har väl suttit på kåken förut?
Men här klarar han sig nog med lite böter...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback