• 1
  • 2
2013-06-06, 20:17
Medlem
tittletattles avatar
Såg en reklam nyligen om Silk´n Glide och undrar egentligen ifall någon testat och ifall ni är nöjda med resultatet?

http://silknglide.eu/
Citera
2013-06-08, 20:57
Medlem
matte03s avatar
ingen aning om hur den funkar, men man blir tydligen brun av den med.

http://silknglide.eu/results/
Citera
2013-06-08, 21:13
Medlem
ufomongos avatar
Supernöjd.
Men eftersom ljuspulserna tar slut (helt normalt, ljus tar alltid slut) efter 40 000 gånger så beställde jag tre stycken på en gång. Täckte hela kroppen utan problem.
Citera
2013-06-08, 21:22
Medlem
heiss avatar
Vart vill man använda denna som kille? Möjligtvis rygg och axlar då..
Citera
2013-06-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis

Om den funkar, mellan ögonbrynen axlar rygg... vågar man på pungen?

Någon som testat som är lite mer brunaktig (Ej afrikan utan bara inte kritvit)
Citera
2013-06-08, 21:37
Medlem
Nintendokids avatar
Skulle nog in vilja prova detta på intima områden.
Citera
2013-06-08, 21:47
Medlem
fotokillens avatar
Kan tänka mig att använda den för att bli kvitt hår runt skithålet, av praktiska orsaker. För övrigt verkar det vara ännu en produkt för osäkra och fåfänga hen-typer.
Citera
2013-06-08, 22:18
Citat:
Ursprungligen postat av ufomongo
Supernöjd.
Men eftersom ljuspulserna tar slut (helt normalt, ljus tar alltid slut) efter 40 000 gånger så beställde jag tre stycken på en gång. Täckte hela kroppen utan problem.

Hur många gånger måste man köra på samma ställe innan det försvinner? Låt säga på benen.
Citera
2013-06-08, 22:37
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Ett bättre val för män eftersom den håller för 40 tusen pulser, till skillnad från andra som håller för sådär 750 pulser!

Men räkna med att det tar tid, efter en behandling måste man vänta en vecka eller två, tills "nya" hår kommer som ska tas bort.

Efter 5 behandlingar har du halverat din hårighet...
Citera
2013-06-08, 22:59
Medlem
4N0NYMs avatar
Har hört att man kan få ärr om man inte är försiktig med sådana behandlingar. Bör väll egentligen göras på en salong med deras personal och maskiner
Citera
2013-06-08, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4N0NYM
Har hört att man kan få ärr om man inte är försiktig med sådana behandlingar. Bör väll egentligen göras på en salong med deras personal och maskiner

låter som något salongerna sprider ut så dom får fortsätta ta ockerpriser....

Antar att enda gången du får ärr är om du får något som liknar allergisk reaktion..
Men testa på några ställen som inte syns på i början så man vet om man ligger lugnt till! typ armhålan
Citera
2013-06-09, 10:21
Medlem
District9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Ett bättre val för män eftersom den håller för 40 tusen pulser, till skillnad från andra som håller för sådär 750 pulser!

Men räkna med att det tar tid, efter en behandling måste man vänta en vecka eller två, tills "nya" hår kommer som ska tas bort.

Efter 5 behandlingar har du halverat din hårighet...

Så för 2 månaders behandling kan man nästan bli hårfri permanent? Och du säger det är för lång tid

Jag vet att elgiganten också säljer såna där grejer och dom har 30 dagars prova på grej....

Näää jag gillar mitt hår även om jag har sjukt mycket

*edit*

http://www.elgiganten.se/product/hem...g-med-ljus-hpl

Här har vi den... btw på bilden glider tjejen maskinen nära fittan. Kanske går att lasra bort fittan?! , det verkar ju så på bilden i alla fall, hon har blivit krit vitt på fittan ser det ut som.
Senast redigerad av District9 2013-06-09 kl. 10:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in