Citat:
Ursprungligen postat av
leprasjukling
"Ni" är de som arrangerar manifestationen eller vill delta och mer allmänt de som stödjer de politiska åsikter de framför. Att det är en nationalistisk manifestation är väl helt klart. Eller vill du också hävda att manifestationen och organisationen bakom på något absurt sätt är opolitisk?
Företrädare verkar vara personer som befinner sig till höger om SD eller avhoppare som finner SD för "mjuka".
Vadå helt klart? Din våldskåta imbecill, vill du spela ut vänster vs högern varsågod. Men detta är partipolitiskt obunden manifestation. Så en av ledaren har kommit ut och sagt att hon hoppade av SD, inte för att den var mjuk utan, ja läs själv;
"satt i kommunfullmäktige för Sverigedemokraterna. Det avgjorde allt. På sätt och vis är jag tacksam för den erfarenheten, för den hjälpte mig verkligen att genomskåda hyckleriet som jag faktiskt inte trodde skulle drabba mig – just på grund av den människosyn jag har och hela tiden lever upp till. Kommunen visade dock, i och med detta, vad deras egen människosyn gick för och det är en djupt fördomsfull, dubbelmoralisk och otäck syn, som verkligen gör skillnad mellan människor och värderar dem olika. Något liknande trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva inom vården"
Samt
"Det är en rörelse som reagerar på politik och maktmissbruk, men som själv är politiskt neutral. Rörelsen befolkas av medlemmar som utgör ett tvärsnitt av befolkningen; här finns personer från alla samhällsklasser med vitt skilda privata partitillhörigheter."
Eller, har du hittat någon annan bevis som ska stödja dina ord? Ha så kul att spela in i fällan höger vs vänstern och missa hela poängen. Läs tidigare inlägg minst 10 gånger och tatuera in det i handflatan när du slår den mot pannan för att förstå den lite bättre.