2013-06-05, 23:16
Medlem
eilahtans avatar
Ännu en misshandel av kvinna i Luleå, vilka är dessa as?

http://www.kuriren.nu/nyheter/defaul...icleid=6860441

Ur artikeln:

Så, namn gärna. För nu börjar det spåra med män som slår kvinnor. Fega as ska hängas ut.
Citera
2013-06-05, 23:23
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Ännu en misshandel av kvinna i Luleå, vilka är dessa as?

http://www.kuriren.nu/nyheter/defaul...icleid=6860441

Ur artikeln:

Så, namn gärna. För nu börjar det spåra med män som slår kvinnor. Fega as ska hängas ut.

Kanske firade sin födelsedag som den andra killen på kuriren?

DVs http://www.kuriren.nu/nyheter/defaul...icleid=6860158

"LULEÅ. Mannen fyllde år. Födelsedagen ägnade han åt att misshandla en närstående kvinna och hota en polis."
Citera
2013-06-05, 23:23
Medlem
SenasteNytts avatar
Jag gjorde en ny tråd om detta för några dagar sedan då några personer överföll en man och som du postade - den där kvinnan som blev brutalt rånad i trapphuset (var det va?). Dessa fitthuven ska självfallet outas.

Off topic, men finns det någon flyktingförläggning i närheten?
Citera
2013-06-05, 23:26
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SenasteNytt
Jag gjorde en ny tråd om detta för några dagar sedan då några personer överföll en man och som du postade - den där kvinnan som blev brutalt rånad i trapphuset (var det va?). Dessa fitthuven ska självfallet outas.

Inte på floras kulle, där hänger bara A-lagare(nära ti systemet, 30-40m) samt vanliga hipsters.
Citera
2013-06-05, 23:26
Medlem
Motalas avatar
Några som tog bussen. Stationen ligger nära
Citera
2013-06-05, 23:46
Medlem
eilahtans avatar
Citat:

Nja, på Östermalm tror jag. Floras kulle är i centrala Luleå, precis vid buss och tågstation.

Kan ju vara vem som helst egentligen, tycker bara att dessa borde hängas ut. Varit en jävla massa i Luleå på senaste.
Citera
2013-06-06, 00:08
Medlem
SenasteNytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Nja, på Östermalm tror jag. Floras kulle är i centrala Luleå, precis vid buss och tågstation.

Kan ju vara vem som helst egentligen, tycker bara att dessa borde hängas ut. Varit en jävla massa i Luleå på senaste.

Kanske något gäng som härjar i stan?
Citera
2013-06-06, 00:11
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Kanske något gäng som härjar i stan?

Mycket studenter osv ute just nu, inga direkta gäng som driver omkring i Luleå vad jag vet. Förutom R&W då. Och annat löst folk såklart..

Mycket fylla vilket såklart resulterar i bråk, tycker dock att kvinnomisshandlare ska hängas ut med pungen före..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in