Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-25, 12:10
  #25
Avstängd
moluskens avatar
En där du kommer djupt och kan pounda hennes väggar ordentligt.
Tänk på att hon måste vara väldigt våt om hon ska fontäna dock, annars gör det bara ont när du kommer djupT!
Citera
2017-07-01, 10:33
  #26
Avstängd
Doggy style enligt min erfarenhet.
Citera
2017-08-16, 21:32
  #27
Avstängd
Faceboknejtacks avatar
Nu kommer ett av min gratis tips som funkar jag har legat med över 120 Brudar.

Jag hade träffat tjejer som var så blöta och kåta så det var en stor fläck på lakanet fast jag aldrig kom eller slickade henne.

Jag hade läst någonstans att man skule göra så här runt 2005 så var sprutorgasmer som mest i ropet.

Vi hade varit ute på kvällen och tösen var pissnödig som fan i taxin när non satte sig på toan så körde jag upp två fingrar i fittan och sade kissa, samtidigt så vickade jag på
2 fingrar riktning från röven till klittan och sade kissa på . Körde ganska hårt.

Armen blev blöt och det rann ner för min armbåge men helvete vad hon gillade det.
Då hade hon fått in känslan efter lite övning så kunde hon spruta när jag låg med henne och inga händer var inblandade.
Strålen kom när vi hade sex och kuken var inne.

Jag minns att hon klagade på att det kändes som hon hade fått urinvägsinfektion eller värre hon ville komma mer.

Sen så har jag mött kvinnor som har lärt sig detta helt själva. Första gången som någon sprutade ner min rot var redan 1985
hon var äldre än mig och jag var en ung kille hon var säkert född på 1940-Talet.
Jag kollade ner och trodde att min urinblåsa eller min kropp läkte.

Det är inte så vanligt att kvinnor sprutar och jag har nog mött 30 kvinnor som Aldrig kommit på nåt sätt hur bra man är kämpar med tunga och fingrar.

Orsaken till att inte kvinnor kommer är olika men mest att dom kan inte slappna av eller så är dom för fulla.

Nu hörs vi inte på ett tag.
Citera
2017-08-16, 21:38
  #28
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Att inte kunna hålla urinen vid orgasm. Bäst är blöja.
Citera
2017-08-18, 22:35
  #29
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Att inte kunna hålla urinen vid orgasm. Bäst är blöja.

Ännu en som inte vet vad den talar om... Det är INTE urin.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation
Citera
2017-08-20, 20:39
  #30
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Ännu en som inte vet vad den talar om... Det är INTE urin.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation
RFSU propaganda. Bara en annan slags kiss.
__________________
Senast redigerad av Kvasiintellektuell 2017-08-20 kl. 20:42.
Citera
2017-08-21, 10:52
  #31
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
RFSU propaganda. Bara en annan slags kiss.

Vetenskaplig källa på det tack.
Citera
2017-08-21, 11:56
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
RFSU propaganda. Bara en annan slags kiss.

Hur många olika slags kiss finns det?
Citera
2017-08-21, 13:25
  #33
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Ännu en som inte vet vad den talar om... Det är INTE urin.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation

Var sitter behållaren för denna vätska, som kan vara mkt riklig, vilket jag vet efter att ha fått 20 orgasmer i ansiktet vid samma tillfälle..
Citera
2017-08-24, 11:54
  #34
Medlem
HighwayDelights avatar
Verkar funka under en ridtur också...
Citera
2017-09-02, 02:23
  #35
Avstängd
Faceboknejtacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceboknejtack
Nu kommer ett av min gratis tips som funkar jag har legat med över 120 Brudar.

Jag hade träffat tjejer som var så blöta och kåta så det var en stor fläck på lakanet fast jag aldrig kom eller slickade henne.

Jag hade läst någonstans att man skule göra så här runt 2005 så var sprutorgasmer som mest i ropet.

Vi hade varit ute på kvällen och tösen var pissnödig som fan i taxin när non satte sig på toan så körde jag upp två fingrar i fittan och sade kissa, samtidigt så vickade jag på
2 fingrar riktning från röven till klittan och sade kissa på . Körde ganska hårt.

Armen blev blöt och det rann ner för min armbåge men helvete vad hon gillade det.
Då hade hon fått in känslan efter lite övning så kunde hon spruta när jag låg med henne och inga händer var inblandade.
Strålen kom när vi hade sex och kuken var inne.

Jag minns att hon klagade på att det kändes som hon hade fått urinvägsinfektion eller värre hon ville komma mer.

Sen så har jag mött kvinnor som har lärt sig detta helt själva. Första gången som någon sprutade ner min rot var redan 1985
hon var äldre än mig och jag var en ung kille hon var säkert född på 1940-Talet.
Jag kollade ner och trodde att min urinblåsa eller min kropp läkte.

Det är inte så vanligt att kvinnor sprutar och jag har nog mött 30 kvinnor som Aldrig kommit på nåt sätt hur bra man är kämpar med tunga och fingrar.

Orsaken till att inte kvinnor kommer är olika men mest att dom kan inte slappna av eller så är dom för fulla.

Nu hörs vi inte på ett tag.

Ett bra tips men är verkligen sprut orgsmer så poppis i dag?
Citera
2017-09-02, 08:43
  #36
Medlem
novolettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceboknejtack
Ett bra tips men är verkligen sprut orgsmer så poppis i dag?
Nej, det var endast runt 2005, varken före eller efter.
"runt 2005 så var sprutorgasmer som mest i ropet" skrev du i ditt eget inlägg som du nyss svarade på.

Varför du svarar på ditt eget inlägg?
Lider du av schizofreni?
__________________
Senast redigerad av novolette 2017-09-02 kl. 08:58.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback