Citat:
Ursprungligen postat av
bla40
Jag misstänkte att det låg till så men var osäker eftersom min vän sade nåt annat. Nu har jag fått svar på tal från olika håll här, och vet fortfarande inte riktigt hur jag ska ställa mig. Om man är 100% rättrogen, är man inte så kallad "islamist" då, alltså en sån "fanatiker" man läser om i tidningarna ibland? Hur är det, att som invandrad, 100% troende muslim komma till Sverige och krocka med våra seder, traditioner och kultur? Jag är genuint intresserad av detta och helt seriös. Vi kan hålla SD borta från denna tråd tycker jag.
Islamister och muslimer är samma sak,anledningen varför tidningar gör skillnader är för dom är livrädda för rasist stämpeln och oftast okunniga i vad koranen säger ,och ett stort problem är just att många väljer att tro på vad muslimerna säger,koranen säger klart och tydligt att när muslimer kommer till kuffarna och deras länder ska dom lova fred och kärlek sen när dom är fler ska dom hugga kuffarna i ryggen och ta över och införa sharia samhälle ,och det är inte en synd att ljuga för en kuff enligt koranen och du kan behandla en kuff hur som helst ,kuff är ett nedsättande arabiskt ord för nån som inte tror på Allah
Enligt koranen så är alla samhällen och kulturer för utom sharia fel demokrati är förbjuden och sharia är de som ska gälla ,islam är en extrem ideologi som är rasistisk,där kuffar inte har nåt värde och ska tvingas till islam,Islam rangordnar olika människor och ger muslimer rätt att styra över alla andra
Tro ALDRIG på en muslim eller vad han säger,han SKA enligt koranen vara fredlig för att sen hugga dig i ryggen
Islam är farligt och bör förbjudas
läs koranen själv ts så får du se,jag blev faktiskt ganska förvånad över hur hatisk brutal den boken är och vilken fruktansvärd syn på homosexuella och kvinnor den har