Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-06-05, 03:41
Medlem
latexxxsss avatar
För ett år sedan hörde jag på radion, P3. Jag har för mig att det var en kille som ringde in till ett program, och berättade att hans flickvän var så trött på hans tjat om att ge henne analsex, att hon körde upp en butplugg i hans tvåa. Det resulterade i att han fick åka in till sjukhuset, och sy tre stygn i tvåan.

Vad har ni fått för hämnd av era flickvänner, pga tjatet om analsex???
Citera
2013-06-05, 06:32
Medlem
Napis avatar
Inget, jag tjatar dock inte om analsex då jag anser att det är mer eller mindre värdelöst jämfört med vanligt sex.
Citera
2013-06-05, 06:58
Medlem
Skulle inte göra något med en tjej som jag själv inte är villig att utsätta mig för

Om han själv varit så hårdhänt mot henne när de försökt så förtjänade han det.

Dock låter det som en skröna:
  1. Det är svårt att träffa rosetten
  2. Han borde känt om hon försökte "nosa" med buttpluggen
  3. han skulle sagt till henne att använda glidmedel om den varit torr
Citera
2013-06-05, 08:31
Medlem
Var är killens "ettan"?
Citera
2013-06-05, 08:49
Bannlyst
Låter precis på dig som om du ville berätta att du precis förlorat oskulden. Grattis! *klapp på axeln*

OnT: Nej.
Citera
2013-06-05, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Var är killens "ettan"?
Ahahahaha dagens fråga!
Citera
2013-06-05, 09:17
Medlem
Ingen rör min röv. Hatar de, därav har jag aldrig fått en butplugg i röven.
Citera
2013-06-05, 09:22
Medlem
Nedomanskys avatar
Ett X stoppade upp en 18 kilos vattenmelon i mitt anus som hämd för
Citera
2013-06-05, 10:57
Medlem
jimmyfingerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvetegudarna
Skulle inte göra något med en tjej som jag själv inte är villig att utsätta mig för

Det här låter ju helt ologiskt såvida du inte är en bisexuell reciever. Du skulle alltså aldrig spruta en tjej i ansiktet, sätta på henne hårt bakifrån eller ens knulla henne alls för den delen?
Citera
2013-06-05, 22:51
Medlem
Han vart misshandlad/våldtagen, det är skillnad på våldtäkt och analsex. Eller så är historien påhittad.
Hämnd, om man så vill kalla det för det, är som det skrivs i andra trådar att kvinnan vill att mannen ska få nåt i röven om kvinnan ska gå med på att få kuken i röven.
Det som beskrivs i TS historia är våldtäkt/misshandel.
Citera
2013-06-06, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insertbackspace
Han vart misshandlad/våldtagen, det är skillnad på våldtäkt och analsex. Eller så är historien påhittad.
Hämnd, om man så vill kalla det för det, är som det skrivs i andra trådar att kvinnan vill att mannen ska få nåt i röven om kvinnan ska gå med på att få kuken i röven.
Det som beskrivs i TS historia är våldtäkt/misshandel.

Precis! Det där var absolut inget analsex.
Sen förstår jag verkligen inte varför man bara inte kan ta ett nej, varför det ska tjatas så jävligt om analsex. Förstår inte att det ska vara så svårt att respektera om någon annan inte vill.
Citera
2013-06-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anusmagma
Precis! Det där var absolut inget analsex.
Sen förstår jag verkligen inte varför man bara inte kan ta ett nej, varför det ska tjatas så jävligt om analsex. Förstår inte att det ska vara så svårt att respektera om någon annan inte vill.

Det är i sådana hääär fall ni killar behöver bli lite mer aggresiva. Nivet, hyr en skåbil, på med balaclavan, och vänta utanför skolan. Vips! Så dyker en värnlös skolflicka med flätor upp som mer än gärna tar den i tvåan, så länge du lovar att inte döda henne
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in