2005-07-27, 11:20
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizard_Swe
Asså jag blev helt förvirrad, enligt epguides skulle söndagens avsnitt vara avsnitt 8, men bara avsnitt 7 hade släppts så jag tankade avsnitt 7 och det var avsnittet när han nye snubben kom till 4400 center och de satte upp en fantom bild av Kyle. Så jag har inte sett avsnittet där de är i en "låttsasvärld?" eller va det nu var?

Någon som kan förklara för mig hur det ligger till?

Söndagens avsnitt var avsnitt 7, avsnitt 8 kommer nästa söndag - du råkade inte kolla en vecka framåt istället för bakåt? Låtsasvärlden är i avnistt 6.

Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Nja, senaste avsnittet med smittbäraren var riktigt dåligt, hoppas på bättring nästa avsnitt.

Tyckte inte heller det var nå vidare, hade hoppats på något som tog handligen framåt något lite mer. Men dåligt skulle jag inte kalla det.
Citera
2005-08-24, 21:39
Medlem
Rizes avatar
Tycker serien har börjat dö i de senaste avsnitten, känns inte lika bra längre...
Citera
2005-08-24, 22:46
Medlem
Rans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
menar du säsong 1 eller 2? säsong 1 finns redan på dvd i region 1 & 2-utgåva, och säsong 2 lär ju knappast släppas förrens tidigast ett antal månader efter att säsong 2 har visats klart på tv, vilket blir först i månadsskiftet augusti/september enligt vad som än så länge är klart, så dvd-release av säsong 2 kan du tidigast hoppas på till julhandeln(region 1)

Okej, det är lungt, jag har ingen brådska.
Svensk text behövs inte heller.

Men jag måste fråga... är det bättre kvalité på dvderna än vid digitala sändningar (i sverige då, har com hem)? Tycker att (helt nya) filmer ser klart bättre ut på digital-tv än på dvdn. betyder det... att jag äntligen växt ur min dvd-spelare?!
ÄNTLIGEN! trodde jag var fast i svenssonträsket för alltid... jag ser skillnad på digitaltv och en centrum gemini 340 för 1k för ett halvår sedan... yaaay!

(förlåt).
Citera
2005-08-29, 19:49
Medlem
må bras avatar
Såg precis sista avsnittet av The 4400 s02e12.
Någon mer som sett klart?
Och tror ni det kommer komma en s03?
Med slutet som va måste det komma en s03 enligt mig. Hoppas verkligen.

Tänker inte avslöja något i alla fall.
Ni som inte sett klart, njut
Citera
2005-08-29, 20:23
Medlem
Frangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av må bra

Ja det var en najs avslutning. Men tror definitivt att det kommer komma en säsong 3, skulle kännas oerhört konstigt annars
Citera
2005-08-30, 09:57
Medlem
Collier dök upp på samma ställe som de blev avsläppta på i första episoden va? Han lär alltså varit i framtiden, eller?

Bara måste ju bli en säsong 3!
Citera
2005-08-30, 15:54
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av må bra

Ja jävlar, jag säger då det. Borde vara olagligt att avsluta en säsong så! Ge Mig Mer, NU! Denna serien blir bara bättre och bättre.

Känns självklart att det kommer en säsong till.

Hoppas säsong 3 kommer snart, så man inte behöver vänta allt för länge Tur att Smallville kommer snart iaf (13 sept) och las vegas (19 sept)
Citera
2005-08-30, 21:04
Medlem
må bras avatar
Vill också ha mera nu !
Men Lost s02 börja sändas 21 september i usa
Citera
2005-08-31, 15:01
Medlem
Otroligs avatar
Väldigt bra avsnitt, måste egentligen ha varit det bästa avsnitten av dom alla
Ser fram emot säsong tre, någon som har ett datum på när det kan dra igång ungefär?
Citera
2005-08-31, 17:11
Medlem
Salgouds avatar
Säsong 3, blir det. Vet inte när den drar igång tror inte dom har gått ut med den infon ännu. Men antar att det kommer stå här http://www.the4400.com/
Citera
2005-08-31, 21:54
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Säsong 3, blir det. Vet inte när den drar igång tror inte dom har gått ut med den infon ännu. Men antar att det kommer stå här http://www.the4400.com/
Aj då, var lite vimsig där, editerat nu

Citera
2005-08-31, 23:12
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Aj då, var lite vimsig där, editerat nu

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto