den 11/6, dvs på söndag, börjar 4400 igen. så det är väl dags att väcka den här tråden.
Kommer fan knappt ihåg vad som har hänt, man får väl se den där "The 4400: Unlocking the Secrets" som nyligen kom ut, så man blir lite påmind. Dock har jag svårt att tro att jag kommer att tycka att 4400 är så bra som det var förut, har blivit helt tagen av prison break, så nu tycker jag att alla andra serier inte alls är lika bra som förut... men men... blir roligt att se på 4400 igen...
Någon som såg dagens avsnitt? Inte så värst jättespännande, men helt ok säsångstart..
Nova-gruppen verkar ha några anhängare som är mäktiga som fan! Antar att det var ledaren som förvandlade öknen till ett paradis? Eller vad tror ni han gör?
Trist sässongstart, lilly och isabelle kan inte bära ett dubbelavsnitt sådär. Intressant med Shawns "rådgivare" som verkar veta jävligt mycket och dessutom är ond. Eller gick inte hans snack med isabelle ut på att hon var ond? Uppfattade det så när hon hävdade att hon hade ett val. Fast det kanske man redan visste, kommer inte ihåg föregående sisanger speciellt bra.
Om alla 4400 stycken sitter på unika förmågor måste endel suga stenhårt, vi har ju bara fått se kanske 50 stycken. Vore kul att läsa databasen centret bygger upp.
Jag såg första delarna av S2 för ett tag sedan, någon som vet vilket avsnitt som var följande:
Den där polisen vaknade upp i en alternativ värld, slutade med att han pratade med någon kvinna i något konstigt rum som började prata om att 4400 hade kommit till jorden för att rädda mänskligheten på olika sätt osv. allmänt jätteförvirrande avsnitt
.
Så jag vet vilket avsnitt jag ska fortsätta se på dvs.
Jag såg första delarna av S2 för ett tag sedan, någon som vet vilket avsnitt som var följande:
Den där polisen vaknade upp i en alternativ värld, slutade med att han pratade med någon kvinna i något konstigt rum som började prata om att 4400 hade kommit till jorden för att rädda mänskligheten på olika sätt osv. allmänt jätteförvirrande avsnitt
.
Så jag vet vilket avsnitt jag ska fortsätta se på dvs.
du beskriver avsnittet "life interrupted" som är avsnitt 6 av 12 från säsong 2, nästa avsnitt är "carrier" 7/12
iom att säsongspremiären för säsong 2 är långfilmslång, och därmed splittad vid vissa tv-visningar, så benämns "carrier" som både avsnitt 7 och 8 på fildelningsnätverken