2005-07-13, 19:25
Medlem
Rizes avatar
Citera
2005-07-19, 13:53
Medlem
Såg ni senaste avsnittet (kom ut på nätet igår)?
Det var riktigt bra, först trodde jag att det bara var ett utfyllnadsavsnitt och satt nästan besviken men det slutade med att bli ett riktigt jäkla bra avsnitt och flera karaktärer fick nya djup.
Gå och kolla nu så att man kan diskutera
Citera
2005-07-19, 14:44
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Såg ni senaste avsnittet (kom ut på nätet igår)?
Det var riktigt bra, först trodde jag att det bara var ett utfyllnadsavsnitt och satt nästan besviken men det slutade med att bli ett riktigt jäkla bra avsnitt och flera karaktärer fick nya djup.
Gå och kolla nu så att man kan diskutera

Uuhhh... jag tyckte det var ett jobbigt avsnitt, det förde inte handlingen framåt nämvärt.
Citera
2005-07-21, 02:05
Medlem
Senast avsnittet var riktigt bra och absolut inget utfyllnadsavsnitt, tvärt emot det för handlingen framåt.

Gillar låten som dom spelade i slutet som har varit med i Smallville också, You & Me - Lifehouse

Hmm...gillar faktiskt andra säsongen bättre än första som gick på tomgång. Denna serie börjar faktiskt bli en favorit, slår faktiskt "Taken" på fingrarna just nu!
Citera
2005-07-22, 00:33
Medlem
Jag grät en skvätt

i slutet av senaste, men då var jag iofs rejält trött. Så det var det bästa hittils tycker jag!
Citera
2005-07-22, 22:46
Medlem
Rans avatar
Någon som vet när dvd-releaserna kommer tror ni?
jag väntar med att ladda pg. att jag har hör att det ska vara dålig kvalité, så jag laddar när LOL gjort en dvd-rip eller tills det kommer bättre kvalité.
Citera
2005-07-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ran
jag väntar med att ladda pg. att jag har hör att det ska vara dålig kvalité, så jag laddar när LOL gjort en dvd-rip eller tills det kommer bättre kvalité.

Det är verkligen ingen fel på kvaliteten, iofs vet jag inte hur det ser ut om man smäller upp på en 50 tums-skärm. Men en sån har jag inte..
Citera
2005-07-23, 00:42
Medlem
Citat:
Alltså jag tycker TCM nästan har högre kvalité än lol, dom är i alla fall inte sämre kvalitetsmässigt så du kan gott ladda ner
Citera
2005-07-25, 02:51
Medlem
Citat:
menar du säsong 1 eller 2? säsong 1 finns redan på dvd i region 1 & 2-utgåva, och säsong 2 lär ju knappast släppas förrens tidigast ett antal månader efter att säsong 2 har visats klart på tv, vilket blir först i månadsskiftet augusti/september enligt vad som än så länge är klart, så dvd-release av säsong 2 kan du tidigast hoppas på till julhandeln(region 1)
Citera
2005-07-26, 01:27
Medlem
Nja, senaste avsnittet med smittbäraren var riktigt dåligt, hoppas på bättring nästa avsnitt.
Citera
2005-07-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Nja, senaste avsnittet med smittbäraren var riktigt dåligt, hoppas på bättring nästa avsnitt.

Citera
2005-07-27, 10:30
Medlem
Lizard_Swes avatar
Asså jag blev helt förvirrad, enligt epguides skulle söndagens avsnitt vara avsnitt 8, men bara avsnitt 7 hade släppts så jag tankade avsnitt 7 och det var avsnittet när han nye snubben kom till 4400 center och de satte upp en fantom bild av Kyle. Så jag har inte sett avsnittet där de är i en "låttsasvärld?" eller va det nu var?

Någon som kan förklara för mig hur det ligger till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in