2013-08-07, 00:55
Medlem
Märker ofta att mina polare tror att tjejer är intresserade av dem men alla vill ha mig hehe.
Citera
2013-08-07, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsvedan
Vilket absolut trams. Jag är ful och får jämt tjejer att spana in mig och komma fram etc.

Du kan vara så jävla snygg och ändå så otroligt OSEXIG pga hur du BÄR UPP DIN KROPP och för att du skickar ut "jag är världens tråkmåns i sängen o i personligheten"-signaler.

Det folk inte greppat ännu är:

SEXIGT BETEENDE, sexigt tonläge, sexigt självförtroende, sexig solbränna etc slår IHJÄL sexigt utseende på en kille om denne kille är, som alla killar är, astråkig, menlös, saknar initativ, knullar urselt i sängen etc.

HAHAHAHAHAHA, VILKET JÄVLA SKITSNACK.
Citera
2013-08-07, 01:56
Medlem
Tycker faktiskt man ser fler fula tjejer med snygga killar än tvärtom
Citera
2013-08-07, 04:55
Medlem
nowherelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blont
Acceptera din yttre och gör det bästa av situationen. Visst kan man försöka på tjejer som är i en högre liga utseendemässigt men man bör inte bli för besviken när man inte lyckas eftersom att det ofta finns hetare killar för henne att välja på, men ibland har man tur.

Absolut, men fullt så negativt mindset är inte nödvändigt. Kvinnor tittar betydligt mer på hur en man för sig, hur han beter sig och om han tar hand om sig själv än utseendet. Handlar inte ett skit om tur eller ej. Det handlar om vad DU gör av situationen och om DU tar KONTROLL över den. Kvinnor tar sällan initiativet när det ska tas kontakt, utan det måste mannen göra. Mannen ska leda och när mannen leder så attraheras kvinnorna också.

Citat:
Att killar med pengar och status kan få snygga tjejer är bara självklart eftersom att vi gillar pengar och status, är du då tillsammans med någon som har det så har du även en viss tillgång till det. Det här innebär givetvis inte att tjejen inte går igång på snygga killar, det gör hon alldeles säkert.

Jepp, världen börjar alltmer likna ett stort jävla horhus.

Citat:
Attraktion handlar bara om utseende och det är bara att acceptera att man inte fått ett så fördelaktigt yttre om man inte har fått det. Man får nöja sig med average tjejer om man är en average kille. Att hoppas på att få alla snygga tjejer är bara att glömma om du inte är en väldigt snygg kille.

Jävla skitsnack. Tjejer dras till killar som vet vad de vill, som demonstrerar värde och som kan föra sig på ett bra sätt. En man som kan ta hand om sig själv vad gäller utstrålning.
Handlar mer om vad du gör och hur du är. Dessutom hoppar man väldigt sällan i säng efter att bara ha utbytt vars en blick. Det finns oftast en verbal dialog. Sedan skiljer det sig lite eftersom folk lägger till vissa saker som de har som önskemål hos partnern.

Förresten, vem fan är du att stå och utmåla människor som "snygga" och "fula"?
Senast redigerad av nowhereland 2013-08-07 kl. 05:44.
Citera
2013-08-07, 10:31
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blont
Det går inte att förneka att utseende är en stor del av attraktionen när det kommer till sex. Det är det första du ser och det enda du kan attraheras av på avstånd. Du som kille kan säkert komma på flera tillfällen då du känt dig tänd på en tjej utan att hon öppnat munnen, och självklart är det samma visa hos tjejer, de går igång på ett snyggt yttre.

Att killar med pengar och status kan få snygga tjejer är bara självklart eftersom att vi gillar pengar och status, är du då tillsammans med någon som har det så har du även en viss tillgång till det. Det här innebär givetvis inte att tjejen inte går igång på snygga killar, det gör hon alldeles säkert.

En average kille kan attrahera en snygg tjej men han kommer aldrig att attrahera henne lika mycket som en het kille. En average tjej kan attrahera mig men jag väljer hellre en het tjej om jag har möjligheten. Den heta tjejen kommer alltid att välja den heta killen om hon har möjligheten till det.

Attraktion handlar bara om utseende och det är bara att acceptera att man inte fått ett så fördelaktigt yttre om man inte har fått det. Man får nöja sig med average tjejer om man är en average kille. Att hoppas på att få alla snygga tjejer är bara att glömma om du inte är en väldigt snygg kille.

Så min poäng med är: Acceptera din yttre och gör det bästa av situationen. Visst kan man försöka på tjejer som är i en högre liga utseendemässigt men man bör inte bli för besviken när man inte lyckas eftersom att det ofta finns hetare killar för henne att välja på, men ibland har man tur.

Haha, nej du har fel. Tjejer går i allmänhet mycket mer på beteende. Utseende kan vara en hjälp på marknaden och absolut viktigt i enskilda fall, men är INTE så viktigt som alla jävla killar tror att det är. En ful kille kan lyckas bättre med snygga tjejer än en prettyboy.

Tjejer har annan biologi, något du totalt ignorerar i din TS.

Utseende spelar kanske 10 % så stor roll som genomsnittskillen tror att det gör.
Citera
2013-08-07, 10:33
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mallemede
Fattade inte riktigt ämnet.. Men jag är typ fet och inte alls särskilt snygg, och min kille är ursnygg..
Och det känns typ konstigt. Jag är egentligen inte den dömande personen men jag anser att han förtjänar en snygg tjej. Så just nu försöker jag med alla medel att gå ner i vikt och vårda om mitt hår och mina naglar så att jag kan bli någorlunda fräsch.
Samtidigt tror jag att han valde mig som sista utväg då han inte haft så tur med tjejer tidigare :/

Det är inte ovanligt IMO att tjocka flickor är mer impade av snygga killars utseende än snygga sådana.
Citera
2013-08-07, 10:36
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Tror det är skitsnack att utseendet spelar mindre roll för killar. Visst, att se ut som en modell är inget krav och kanske till och med en nackdel. Men ingen kan förneka att vara stor som kille är en enorm fördel. Lång, grov käke, mycket skäggväxt. Hur ofta hör man inte tjejer som vill att deras kille ska se ut som en "man"?

Läs lite biologi

Vad tjejer säger skall du spola ner i toaletten för övrigt, titta på vad de gör och undvik confirmation bias så ser du att det är vanligt att fula killar är med snygga.

Om en snygg kille får snygga brudar har det inte bara med hans utseende att göra heller, utan ofta för att en snygg kille är mer självsäker och komfortabel runt tjejerna.
Citera
2013-08-07, 10:39
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Du behöver som kille inte vara snygg öht, det är ren biologi. Hon är primärt attraherad av ditt överlevnadsvärde, detta överlevnadsvärde kommunicerar du genom social dominans.

Jag är inte direkt snygg men har sen jag lärde mig detta legat med många många kvinnor som är långt över min egna liga.

Tror detta är första bra inlägget i tråden, LOL
Citera
2013-08-07, 10:44
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triixiie
Jag anses vara snygg, och jag har haft sk "fula" pojkvänner som mina tjekompisar har sagt "du, han är inte så värst snygg" till mig om. Men i MINA ögon är de ju finast på jorden. Småfula killar är betydligt mer ödmjuka och jobbar mer på sin personlighet, det behöver inte snygga.
Har varit med ett antal klassiskt "heta" killar men de har inte varit intressanta av andra skäl. Kanske vi inte haft något gemensamt eller så har de varit helt tomma i hjärnan. Då tar jag mycket hellre än sådär-snygg kille som går att umgås med. Förr eller senare blir han ändå snyggast i mina ögon.

Det du beskriver är mycket vanligt. Tjejer vill killen skall se bra ut , sen när nån kille som inte gör det ändå attraherar henne och påverkar henne emotionellt så börjar hon tycka den killen ser bra ut ändå och så att säga pådyvlar sina värderingar på verkligheten.

När tjejer snackar om "snygga killar" kan det lika gärna vara vem fan som helst som attraherar dem. Killar hör detta snack och eftersom killar är mer logiska i sitt tänk tror de att det rör sig om Brad Pitts ansiktsestetik. Det kan det såklart göra, men inte nödvändigtvis.

Karisma gör även att man ökar typ 2-4 poäng på utseendeskalan direkt i många tjejers ögon, bara tack vare det.
Citera
2013-08-07, 11:23
Medlem
Spidersteves avatar
Haha, roande tråd.

Jag kan bara tala för mig själv, men jag gillar att TITTA på snygga killar, men fy fan att ha en riktig hunk till pojkvän. Hade en oförskämt snygg kille ett tag, och ibland kunde tjejer komma fram och flörta med honom när han stod med armen om mig. Usch. De låtsades liksom som om jag inte fanns, helt sjukt.

Nu har jag sedan tre år istället en "mellansnygg" kille, sådär lagom liksom. Många bra fysiska attribut, men framför allt en personlighet som jag attraheras av. Saknas den är det bara ett sexigt skal och då får det lov att vara liksom.

Tror helt ärligt att vi tjejer bryr oss mindre om det yttre än vad män gör. Det är ju allmänt känt att det anses vara status för killar att ha en snygg brud
Citera
2013-08-07, 11:58
Medlem
Llanos avatar
Och hur vet man om man är ful?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto