2013-06-05, 12:59
Medlem
Hazizas avatar
Vad som är snyggt och fult är väl personligt så det går inte dra alla över en gräns..
Citera
2013-06-05, 13:00
Medlem
triixiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haziza
Vad som är snyggt och fult är väl personligt så det går inte dra alla över en gräns..

Also, this.
Citera
2013-06-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triixiie
Jag anses vara snygg, och jag har haft sk "fula" pojkvänner som mina tjekompisar har sagt "du, han är inte så värst snygg" till mig om. Men i MINA ögon är de ju finast på jorden. Småfula killar är betydligt mer ödmjuka och jobbar mer på sin personlighet, det behöver inte snygga.
Har varit med ett antal klassiskt "heta" killar men de har inte varit intressanta av andra skäl. Kanske vi inte haft något gemensamt eller så har de varit helt tomma i hjärnan. Då tar jag mycket hellre än sådär-snygg kille som går att umgås med. Förr eller senare blir han ändå snyggast i mina ögon.

"jobbar mer på sin personlighet". Snälla...

Det finns massiv med snygga killar MED riktigt sköna personligheter, så ni skulle ändå välja dem framför de fulare killarna med samma "personlighet". Ni pratar som om varje het kille är tom och oinressant.
Citera
2013-06-05, 13:42
Medlem
triixiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy

Det finns massiv med snygga killar MED riktigt sköna personligheter, så ni skulle ändå välja dem framför de fulare killarna med samma "personlighet". Ni pratar som om varje het kille är tom och oinressant.

Ja, kanske jag skulle, om jag stod emellan ett EXAKT jämlikt val mellan 2 personer, men det gör man sällan. Och om jag inte RÅKAT TRÄFFA den där snygga killen med fantaaaastisk personlighet ännu, så byter jag fan inte bort den pojkvän jag redan har och är kär i. Alla är inte lyckosökande som bara kastar bort människor man byggt upp en relation med bara för att någon som råkar ha bra utseendemässiga gener dyker upp.
Citera
2013-06-05, 13:43
Medlem
triixiies avatar
Citat:

Och förresten, sluta böla och inse att ni killar är lika jävla ytliga själva och skulle välja en het brud framför en ful om båda hade likadana personligheter. Dumhuve.
Citera
2013-06-05, 13:56
Medlem
Citat:
Alla är inte lyckosökande som bara kastar bort människor man byggt upp en relation med bara för att någon som råkar ha bra utseendemässiga gener dyker upp.

Tyvärr gör majoriteten av er slampor det nuförtiden. Ni knullar den snygge kollegan på jobbtoan som ger er ett pirr i magen och när pojkvännen sen på kvällen vill mysa så fnöser ni honom åt sidan.
Citera
2013-06-05, 14:19
Medlem
triixiies avatar
Citat:
Tyvärr gör majoriteten av er slampor det nuförtiden. Ni knullar den snygge kollegan på jobbtoan som ger er ett pirr i magen och när pojkvännen sen på kvällen vill mysa så fnöser ni honom åt sidan.

Jaja, du är en sjukligt svartsjuk idiot och en jävla förlorare med dålig självkänsla och ett troll som inte ska ödslas seriösa inlägg på, det har jag förstått nu. Sök hjälp för fan.
Citera
2013-06-05, 14:36
Medlem
Citat:
Jaja, du är en sjukligt svartsjuk idiot och en jävla förlorare med dålig självkänsla och ett troll som inte ska ödslas seriösa inlägg på, det har jag förstått nu. Sök hjälp för fan.

Allt pga mitt ansikte, eller hur? Hoppas du får aids din slampa
Citera
2013-06-05, 14:40
Medlem
Fossilens avatar
Utseende är viktigare för killar än för tjejer.

Därmed lättare och vanligare för en något fulare snubbe att få en snyggare snubbelina än tvärtom.
Citera
2013-06-05, 16:10
Medlem
triixiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fossilen

Därmed lättare och vanligare för en något fulare snubbe att få en snyggare snubbelina än tvärtom.

Japp.
Citera
2013-06-05, 21:43
Medlem
Prometheus2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fossilen

Det håller jag inte alls med om, det kanske gäller om man bor i en småstad med väldigt dåligt utbud.
Killar överlag är mindre kräsna än tjejer och de flesta par man ser tycker jag är ganska jämna vad gäller attraktion men när det inte är fallet så är oftast killen mycket snyggare.

Något som man däremot aldrig ser är en riktigt het tjej men en ful kille om man då exkluderar killar/män som är miljardärer eller riktigt kända.

Tillbaks till ämnet så tycker jag inte att det stämmer alls, många fula tjejer tror att de kan få vem som helst i princip. Har själv tackat nej till många erbjudanden från den kategorin. För att inte tala om dejtingsidor där man ser alla möjliga tjockis tjejer som har en lång kravlista.
Citera
2013-06-05, 22:14
Medlem
Vilket absolut trams. Jag är ful och får jämt tjejer att spana in mig och komma fram etc.

Du kan vara så jävla snygg och ändå så otroligt OSEXIG pga hur du BÄR UPP DIN KROPP och för att du skickar ut "jag är världens tråkmåns i sängen o i personligheten"-signaler.

Det folk inte greppat ännu är:

SEXIGT BETEENDE, sexigt tonläge, sexigt självförtroende, sexig solbränna etc slår IHJÄL sexigt utseende på en kille om denne kille är, som alla killar är, astråkig, menlös, saknar initativ, knullar urselt i sängen etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in