2013-06-04, 16:37
Bannlyst
Hur många av er är det som aktivt sätter upp mål skriftlig och strävar efter dem? Om inte sätter upp mål, varför gör ni inte det?
Senast redigerad av Cal00 2013-06-04 kl. 16:39.
Citera
2013-06-04, 17:03
Medlem
ihelps avatar
Har ingen aning varför jag inte gör det, troligen för att jag aldrig känt behovet av att sätta upp vilket jag egentligen borde.

Får nog sätta upp ett mål att tänka ut varför jag inte skriver upp mål.

ot: var det du som hade hand om den där Beyonce streamen?
Citera
2013-06-04, 17:33
Medlem
youngloves avatar
Jag skriver upp mål, har alltid gjort det. Ett tag gjorde jag upp en hel livsplanering (jag vet, helt sjukt) men glömde det där med att jag kanske ville fixa ihop en liten familj så småningom i framtiden. Fick panik, kände att bara ett liv inte räckte till och insåg att man kanske skulle tagga ner lite.

Nu har jag bara en liten lista med de största målen jag har, typ vilket land jag ska flytta till härnäst och vad jag vill "bli när jag blir stor" typ. Rätt gött ändå. Får en rätt peppad när man kan stryka saker därifrån.
Citera
2013-06-04, 20:09
Medlem
sannkunskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Hur många av er är det som aktivt sätter upp mål skriftlig och strävar efter dem? Om inte sätter upp mål, varför gör ni inte det?

Jag vet inte direkt om jag sätter upp mål. För mig handlar det om att skala bort det som jag identifierat mig med. Så om jag isf skulle ha något mål är det att hitta mer av mig själv under allt skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in