2013-06-04, 16:20
Medlem
Japp, nu har mina pengar kommit in på kontot!
Jag har bara en liten undran som jag hoppas någon av er kan svara på.
Någon som vet om Skatten kommer för sig och avdragen för sig?
Jag fick nyligen in skatten på kontot men jag ser att milen jag dragit av inte kommit in, Mitt sätt att formulera mig är lite si sådär, men jag hoppas ni förstår!
Citera
2013-06-04, 16:25
Medlem
detektiven68s avatar
Förstår verkligen inte din fråga, formulera bättre
Citera
2013-06-04, 16:30
Moderator
v50s avatar
Du borde få pengarna inklusive avdrag in på kontot samtidigt, ta och titta på ditt skattekonto på skatteverkets hemsida där framgår det hur mycket du skall få tillbaka och rimligtvis står det också vilka avdrag som gick igenom.
Citera
2013-06-04, 16:38
Medlem
Argh123s avatar
Det stod något om det där vill jag minnas i häftet
Där står lönen du fått och hur mycket som drogs. Så de har redan i förväg dragit av skatt. Om du måste betala skulle du fått det beskedet i förväg. Lugn, bara lugn De flesta får pengar tillbaka, det är om du varit egen företagare och slarvat med skatten eller fått högre inkomst än vad du trott/angett.
Upptäcker du att du kommer jobba "för mycket" under december så skulle jag höra med din arbetsgivare om du kan få decemberlönen skjuten till januari för att inte få skatteskuld.
Btw, finns väl en STOOOOOR tråd om detta redan?
Citera
2013-06-04, 17:06
Medlem
Twatssons avatar
2013-06-01 Utbetalning -10 032

Så står det när jag loggar in på skatteverket Detta innefattar mina avdrag eftersom jag vet att jag räknade mina avdrag + återbäringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in