2013-06-03, 19:34
Medlem
Hej.

Har inte spelat fotboll sedan jag var liten men tycker fortfarande att det är sjukt roligt och skulle gärna börja spela lite igen. Dock svårt att veta vart man skall börja kolla, hur ligger nivån osv, skulle vara kul om det var över korpen iallafall...

Är 21 år gammal och vältränad. Pluggar för tillfället i Linköping och bor där i veckorna. Någon som har några tips på något lag som man skulle kunna höra av sig till?

Tack!
Citera
2013-06-03, 19:43
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schylis
Hej.

Har inte spelat fotboll sedan jag var liten men tycker fortfarande att det är sjukt roligt och skulle gärna börja spela lite igen. Dock svårt att veta vart man skall börja kolla, hur ligger nivån osv, skulle vara kul om det var över korpen iallafall...

Är 21 år gammal och vältränad. Pluggar för tillfället i Linköping och bor där i veckorna. Någon som har några tips på något lag som man skulle kunna höra av sig till?

Tack!

http://www6.idrottonline.se/ACStudenterna-Fotboll/

Finns flera studentlag men kommer bara på namnet på detta
Citera
2013-06-03, 20:36
Medlem
unsungs avatar
Är du kille eller tjej?
Citera
2013-06-06, 11:51
Medlem
Citat:
Hej.

Tack!

Örtomta gois söker spelare, div.6 ... en kvart ut på landet från stan, finns alltid skjuts ut.
Citera
2013-06-06, 12:50
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Hej.

Tack!
Tannefors IF kanske? Jag själv hade tänkt be om att få provträna där så snart mina knän känns bättre.
Citera
2013-06-06, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
http://www6.idrottonline.se/ACStudenterna-Fotboll/

Finns flera studentlag men kommer bara på namnet på detta

Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Tannefors IF kanske? Jag själv hade tänkt be om att få provträna där så snart mina knän känns bättre.

Vet ni om det finns ett futsal lag eller något man kan börja spela med? Är bra så gärna en nivå lite högre än korpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in