• 1
  • 2
2005-06-05, 23:58
Medlem
Hej! Tnkte bara hra vad som egentligen gller, vad smittar vid Oralsex??
HIV?
Smitter det bara nr man ger eller r det ingen risk att bli avsugen??
Citera
2005-06-06, 00:04
Medlem
Boddies avatar
Har du ett sr p kuken och damen smitta i munne s visst finn chansen men den r liten. Det r tydligen inte helt enkelt att Hiv smittar vid vanligt samlag i fittan eller i rven heller, strst chans r det dock i rven. Men som sagt du kan ha sex oskyddat med en Hiv smittad hundratals med ggr utan att bli smittad medans du kan bli smittad p frsta jucket.
Citera
2005-06-06, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagleofsweden
HIV?
Som sagt, chansen r liten, men du kan f Herpes om ngon av er har munherpes dvs. om ni har oralsex!
Citera
2005-06-06, 00:10
Medlem
Ghandis avatar
ls lite http://www.noaksark.redcross.se/ sen verdriver vl dom alltid(inte lst sjlv nyligen) lite fr o inte ge fel info.

Sannolikheten o smittas vid munsex e relativt liten o minst fr killen om han tar emot. O kollar man p ex hur mnga HIVmannen hade oskyddad sex med o hur mnga av dom som blev smittade s. Sen kanske risken att springa p ngon med HIV inte e s stor heller, men den finns ju alltid o d e inget man direkt kan se p ngon.
Citera
2005-06-06, 11:26
Medlem
derangeds avatar
Jod, det kan visst verfras sjukdomar vid oralsex, s tnk igenom vart du stoppar tungan
Citera
2005-06-06, 14:01
Medlem
Katarsiss avatar
Svar: ja.
Citera
2005-06-06, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalO
Som sagt, chansen r liten, men du kan f Herpes om ngon av er har munherpes dvs. om ni har oralsex!

Precis, vad jag frsttt r det vldigt mnga unga killar som sker fr munherpes p snoppen, vilket beror p den stora mngden avsugningar utan gummi. ven klamydia och gonorr smittar fr vrigt vid oskyddat oralsex.
Citera
2005-06-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagleofsweden
HIV?

Nr man ger oralsex finns det en klar risk att smittas av HIV. Om man dremot sjlv mottar oralsex s r riksken mycket liten, men den finns. Det finns dokumenterade fall dr mn som blivit avsugna har blivit smittad av HIV d den som sg av var HIV-smittad. Men som sagt, det r ovanligt, och risken r liten. Men inte obefintlig.
Citera
2005-06-06, 20:16
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Precis, vad jag frsttt r det vldigt mnga unga killar som sker fr munherpes p snoppen, vilket beror p den stora mngden avsugningar utan gummi. ven klamydia och gonorr smittar fr vrigt vid oskyddat oralsex.

pencilin tar klamydia har ja fr mig, frgan e om all pencilin tar det eller d e speciell sort. Sg att man fr en pencilinkur fr annan sjukdom, tar d det ev. klamydia ox ?
Citera
2005-06-07, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
pencilin tar klamydia har ja fr mig, frgan e om all pencilin tar det eller d e speciell sort. Sg att man fr en pencilinkur fr annan sjukdom, tar d det ev. klamydia ox ?

Hmm, ja det borde det gra.
Citera
2005-06-07, 12:53
Medlem
gakushis avatar
Munherpes p kuken? Det lter lite otrevligt. Hur ser ens kra organ ut d? Det har ju hnt ngon gng att man ftt en avsugning, s det vore kul att veta vilka exotiska utslag man fr
Citera
2005-06-07, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gakushi
Munherpes p kuken? Det lter lite otrevligt. Hur ser ens kra organ ut d? Det har ju hnt ngon gng att man ftt en avsugning, s det vore kul att veta vilka exotiska utslag man fr

Det ser vl ut som knsherpes kan jag tnka mig, det r vl frst vid provtagningen som farbror doktorn kan se att det rr sig om munherpes.

ht fattar jag inte att tjejer kan stlla upp p att suga av tillflliga ragg utan att krva gummi, lika lite som jag fattar att killar vill bli avsugna utan skydd av en tjej de precis plockat upp p krogen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in