2013-06-03, 00:29
Medlem
Xbones avatar
Två bilar brinner på en parkering i Bergvägen, Kungsängen. Skriver från mobilen, uppdaterar med bilder.

Edit: Hörde två smällar, går ut på balkongen och ser hur en vit skåpbil brinner.
Bensin läckte ifrån den och det börja brinna på marken.
Sedan spred sig elden till en bil bredvid och då börja det smälla som in i helvete.

Bilder: http://s1312.photobucket.com/user/gormiti100/library/

Från mobilen så det blev skit bilder.
Senast redigerad av Xbone 2013-06-03 kl. 01:05.
Citera
2013-06-03, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbone
Två bilar brinner på en parkering i kungsängen. Skriver från mobilen, uppdaterar med bilder.

Haha bor precis breve typ.. Fram med bilder nu!! Kanske tar bilen dit och kollar om det är något spännande yey haha
Citera
2013-06-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havrain
Haha bor precis breve typ.. Fram med bilder nu!! Kanske tar bilen dit och kollar om det är något spännande yey haha

Skynda dig på medan din egen bil ännu inte står i lågor.
Varje gång du parkerar pärlan kan vara den sista!
Citera
2013-06-03, 00:47
Medlem
Vart någonstans i kungsängen ?
Citera
2013-06-03, 01:08
Medlem
Bor på bergvägen jag med. Observerade några skumma snubbar tidigare idag när jag satt och rökte som kastade över två påsar med nånting in i grovcontainern som står inlåst längst bort på parkeringen. Sen hoppade dom in i just en vit skåpbil och körde iväg, kanske ska ringa snuten nu och berätta vad jag såg.. Meeen jag orkar inte.
Citera
2013-06-03, 01:13
Medlem
Xbones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diminutive
Bor på bergvägen jag med. Observerade några skumma snubbar tidigare idag när jag satt och rökte som kastade över två påsar med nånting in i grovcontainern som står inlåst längst bort på parkeringen. Sen hoppade dom in i just en vit skåpbil och körde iväg, kanske ska ringa snuten nu och berätta vad jag såg.. Meeen jag orkar inte.
Varför skulle dom bränna sin egna bil om det nu är så?
Citera
2013-06-03, 01:15
Medlem
Näe, det är det jag inte heller fattar. Om det nu var deras bil, och inte en stulen? Tänkte bara på att dom betedde sig underligt och om det nu finns någon koppling så kanske snuten borde undersöka det som finns i påsarna.
Citera
2013-06-03, 01:26
Medlem
Xbones avatar
Citat:
Näe, det är det jag inte heller fattar. Om det nu var deras bil, och inte en stulen? Tänkte bara på att dom betedde sig underligt och om det nu finns någon koppling så kanske snuten borde undersöka det som finns i påsarna.
Kan vara värt att kolla upp. Hör av dig till snuten imorgon.
Citera
2013-06-03, 05:07
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Kan det vara dessa gubbar som åkt fast? http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle16890189.ab
Under bränderna/oroligheterna i Botkyrka och Huddinge så har jag sett en vit skåpbil och en vit bil åka runt på parkeringsplatser vid flera olika tillfällen.
Har även noterat att dom rekat lämpliga bilar dagen efter så har det alltid vart bilbränder på platsen.
Citera
2013-06-10, 01:43
Medlem
Nej, är några 16 åringar... De tyckte det var ''tufft'' att tända på bilen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in