Citat:
Ursprungligen postat av
Methylamino
Jag började vid kl 5 ungefär. Vet inte mängd men det var ju ca 20 linor. Både oralt och nasalt. Är helt färdig asså... helt slut. Ser inte ett skit på nära håll heller. Måste kolla med ett öga, blir lite bättre då
Ta och vila nu då innan det blir allvarligt. Se till att få i dig näring, vätska och vitaminer också som jag säger för tredje gången.
Börjar du uppleva yrsel, brännande känsla i huvudet, kramper och ryckningar, feberkänslor, försämrad motorik och koordination, desorientering eller liknande så måste du se till att få i dig bensodiazepiner bland annat för att dämpa bieffekterna. Släpper det inte alls inom en 30-40 minuter bör du ringa 112, meddela att du har tagit en starkt serotonin- och dopaminfrisläppande substans och att den kan jämföras med Mephedron/MDMA. Säg även namnet "3-MMC" för säkerhetsskull. Du kan säga att du upplever serotonergt syndrom-symptom och efter det kommer de förmodligen att hämta dig.
Men som sagt, försök att ta det lugnt nu själv och vila, men skulle det inte bli bättre alls, ring åtminstone 1177 för att rådfråga med vad du ska göra.
Ta det lugnt min vän! Vi vill inte ha några dödsolyckor eller skador på någon med denna substans, eller någon för den delen.