2013-06-02, 22:33
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyDuck
är denna RC laglig?

Japp.
Citera
2013-06-03, 18:15
Medlem
Methylaminos avatar
Har noterat en till bieffekt. Förmodligen orsakad indirekt av substansen.
Fick domningar på båda händerna vid lillfingrt och lite uppåt. Varade i ca 10min.

Om jag drar upp ärmen på min långärmade tröja så börjar det domna igen.

Övrigt:
Egentligen är detta helt sjukt. Jag gillar o vara försökskaning och experimentera på mig själv.. har börjat tänka på vad fan jag håller på med. 5gånger för 2år sen så var jag i livshotande situationer.. ville bara dela med mig
Citera
2013-06-03, 19:13
Medlem

Bra guide! Men det verkar som att man reagerar olika på detta. Jag mår gött som fan en liten stund och får en viss eufori och ökad social förmåga. Men det du beskriver om hur det känns i kroppen med den typen av eufori och känsla som efter ett hårt träningspass upplever jag tyvärr inte :/ Jag har en funderingar kring detta. Jag har haft diverse depressiva perioder och sånt vilket innebär att min serotoninnivå alltid är rätt så låg. Kan det vara därför jag inte får lika bra effekt som vissa andra? Eller har jag bara tagit för låga doser (legat kring 200-300mg på en kväll)?

Dock fick jag typ den där orgasmliknande känslan av rörelser och att sträcka ut armar osv när jag tog 5-mapb..
Citera
2013-06-04, 01:20
Medlem
Methylaminos avatar
Detta var min sista dos. Jag ser inte ett smack asså. Om det är nått som är nära så är det 80% suddigt. Sen så har doserna slutat funka.
Citera
2013-06-04, 02:17
Medlem
DeLuxemannens avatar
Första gången jag ens testade 3-mmc kan vart i julas. Då va jag ständigt flöddrad och totalt orädd. Så när påsen kom, ögonmåttade jag ca 150-200 mg. Nu skulle det skjutas hade jag bestämt kl 8 på morgonen. Å den känslan gååår ju inte att beskriva, man vill hålla om allt, men det var så där överskönt att man nästa blev rädd, så jag kunde bara lägga mig i sängen i fosterställning till de lugnade ner sig. Men jag har fan testat det mesta men den rushen var bland de skönaste,underligaste och mest skrämmande jag vart med om.
Undrar generellt hur många mg en skön lina ligger på. Då borde det ju räcka med minst hälften om man ska IV:a...
Jag började köra vid 15-tiden idag, men sitter med sånt illamående å huvudvärk såå de e sjukt. Har väl fått imig ett gram idag, men kör relativt små doser åt gången, ja, iallafall när man hör om alla här som tar 300 mg i stöten. Men de e kanske det jag ska testa, att ta högre doser färre ggr. Känner mig långsam,å matt. Vet att jag behöver mat,men orkar fan inte ens gå till köket.
Har ynka 5 pyra till natten, men även Lyrica ca 900 mg sammanlagt -kan Lyrican hjälpa mig att varva ner el kan det som jag läste -sänka kramptröskeln å öka risken för kramper. Jag e ju helt ensam oxå.
Citera
2013-06-04, 02:19
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Detta var min sista dos. Jag ser inte ett smack asså. Om det är nått som är nära så är det 80% suddigt. Sen så har doserna slutat funka.

Hur länge har du hållit på och hur mycket har du petat i dig?

Citat:
Ursprungligen postat av DeLuxemannen
Första gången jag ens testade 3-mmc kan vart i julas. Då va jag ständigt flöddrad och totalt orädd. Så när påsen kom, ögonmåttade jag ca 150-200 mg. Nu skulle det skjutas hade jag bestämt kl 8 på morgonen. Å den känslan gååår ju inte att beskriva, man vill hålla om allt, men det var så där överskönt att man nästa blev rädd, så jag kunde bara lägga mig i sängen i fosterställning till de lugnade ner sig. Men jag har fan testat det mesta men den rushen var bland de skönaste,underligaste och mest skrämmande jag vart med om.
Undrar generellt hur många mg en skön lina ligger på. Då borde det ju räcka med minst hälften om man ska IV:a...
Jag började köra vid 15-tiden idag, men sitter med sånt illamående å huvudvärk såå de e sjukt. Har väl fått imig ett gram idag, men kör relativt små doser åt gången, ja, iallafall när man hör om alla här som tar 300 mg i stöten. Men de e kanske det jag ska testa, att ta högre doser färre ggr. Känner mig långsam,å matt. Vet att jag behöver mat,men orkar fan inte ens gå till köket.
Har ynka 5 pyra till natten, men även Lyrica ca 900 mg sammanlagt -kan Lyrican hjälpa mig att varva ner el kan det som jag läste -sänka kramptröskeln å öka risken för kramper. Jag e ju helt ensam oxå.

Ta två, tre Pyrazolam, drick någon öl eller släng i dig en medicinsk dos av Lyrican sedan tar du en dusch i svalt/ljummet vatten. Efter det tvingar du i dig lite näring. Antingen fil, mackor eller frukt. Därefter tycker jag att du lägger dig i sängen och vilar. Tvinga dig till detta, även om det känns som världens jobbigaste grej att göra. Det kan trots allt leda till betydligt allvarligare konsekvenser än att du känner att det är jobbigt att ta tag i detta här och nu.

Hoppas att det blir bättre!
Citera
2013-06-04, 02:43
Medlem
DeLuxemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Hur länge har du hållit på och hur mycket har du petat i dig?

Ta två, tre Pyrazolam, drick någon öl eller släng i dig en medicinsk dos av Lyrican sedan tar du en dusch i svalt/ljummet vatten. Efter det tvingar du i dig lite näring. Antingen fil, mackor eller frukt. Därefter tycker jag att du lägger dig i sängen och vilar. Tvinga dig till detta, även om det känns som världens jobbigaste grej att göra. Det kan trots allt leda till betydligt allvarligare konsekvenser än att du känner att det är jobbigt att ta tag i detta här och nu.

Hoppas att det blir bättre!
Har slängt i mig 6 pyra,men kanske bör ta en inderal(betablockerare för högt blodtryck) oxå... Ska va i toppform imon oxå....hur fan de ska gå till. Trötthet existerar inte ens just nu. Juust ja, Theralen har man ju. Hatar den satans medicinen men seg blir man. Risken OM jag somnar på det e att jaginte vaknar i tid imorgon. Jävla nojja. Motsatsen till hur man mådde kl 16
Citera
2013-06-04, 02:46
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLuxemannen
Har slängt i mig 6 pyra,men kanske bör ta en inderal(betablockerare för högt blodtryck) oxå... Ska va i toppform imon oxå....hur fan de ska gå till. Trötthet existerar inte ens just nu. Juust ja, Theralen har man ju. Hatar den satans medicinen men seg blir man. Risken OM jag somnar på det e att jaginte vaknar i tid imorgon. Jävla nojja. Motsatsen till hur man mådde kl 16

Är det värt att eventuellt skada dig på riktigt då?

Om du inte vill somna, lägg dig i alla fall i sängen med lugn musik eller något naturljud för att koppla av. Ta även en dusch som jag sade och se till att få i dig näring. Det är trots allt ditt liv vi pratar om och mår du inte bra, ja, det är inget bra tecken!
Citera
2013-06-04, 03:55
Medlem
Methylaminos avatar
Kunde inte motstå o ta en till haha. Gav mest förhöjd puls. Har slängt i mig ett par öl så börjar bli ganska pömsig.

Satan vad mkt jag körde idag...
Citera
2013-06-04, 03:57
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Kunde inte motstå o ta en till haha. Gav mest förhöjd puls. Har slängt i mig ett par öl så börjar bli ganska pömsig.

Satan vad mkt jag körde idag...

Hur mycket smaskade du i dig då? Och på vilket sätt? Mage, näsa, armveck, röven?
Citera
2013-06-04, 04:01
Medlem
Methylaminos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Hur mycket smaskade du i dig då? Och på vilket sätt? Mage, näsa, armveck, röven?

Jag började vid kl 5 ungefär. Vet inte mängd men det var ju ca 20 linor. Både oralt och nasalt. Är helt färdig asså... helt slut. Ser inte ett skit på nära håll heller. Måste kolla med ett öga, blir lite bättre då
Citera
2013-06-04, 04:12
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Jag började vid kl 5 ungefär. Vet inte mängd men det var ju ca 20 linor. Både oralt och nasalt. Är helt färdig asså... helt slut. Ser inte ett skit på nära håll heller. Måste kolla med ett öga, blir lite bättre då

Ta och vila nu då innan det blir allvarligt. Se till att få i dig näring, vätska och vitaminer också som jag säger för tredje gången.

Börjar du uppleva yrsel, brännande känsla i huvudet, kramper och ryckningar, feberkänslor, försämrad motorik och koordination, desorientering eller liknande så måste du se till att få i dig bensodiazepiner bland annat för att dämpa bieffekterna. Släpper det inte alls inom en 30-40 minuter bör du ringa 112, meddela att du har tagit en starkt serotonin- och dopaminfrisläppande substans och att den kan jämföras med Mephedron/MDMA. Säg även namnet "3-MMC" för säkerhetsskull. Du kan säga att du upplever serotonergt syndrom-symptom och efter det kommer de förmodligen att hämta dig.

Men som sagt, försök att ta det lugnt nu själv och vila, men skulle det inte bli bättre alls, ring åtminstone 1177 för att rådfråga med vad du ska göra.

Ta det lugnt min vän! Vi vill inte ha några dödsolyckor eller skador på någon med denna substans, eller någon för den delen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in