Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-02, 18:43
  #1
Medlem
PeterDolvings avatar
Tjop! Käkade typ 200 -250 mg concerta. Blev väl inte påtänd så jag mådde bra, mest orolig, o-euforisk , utvidgade pupiller och ökad kroppsvärme osv. Men det var inte problemet, jag tog det för att förbränna det THC jag intog i helgen. Rökte 2-3 jointar.

Tror ni detta tilltag hjälpt till processen?
Citera
2013-06-02, 19:16
  #2
Medlem
En del på grund av ökad förbränning -> mobilisering av fettsyror (där metaboliter av THC kan "gömma sig").

Dock antagligen en droppe i havet.

Träning och rikt vätskeintag ger bättre effekt.
Citera
2013-06-03, 08:04
  #3
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglare
En del på grund av ökad förbränning -> mobilisering av fettsyror (där metaboliter av THC kan "gömma sig").

Dock antagligen en droppe i havet.

Träning och rikt vätskeintag ger bättre effekt.

Absolut. Äh, jag är körd. Så får bita i det sura äpplet. Blir så förbannad över konsekvenser av CB-bruk..
Citera
2013-06-04, 13:25
  #4
Medlem
h4x0r3ds avatar
Maggan verkar ju mena att det sitter i allt från 2-4 veckor men jag gissar på att det är en höftning beroende på längd, vikt och vanor i övrigt. Så vitt jag tolkar informationen på erowid ger concerta effekt men knappast mycket mer än träning och vätskeintag.
Citera
2013-06-04, 15:21
  #5
Medlem
uuy1851s avatar
När du är ung så blir du ren på några dagar, men din metabolism saktas ner med åldern.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback