2013-06-02, 17:07
Medlem
shad33rs avatar
Hej flashbackare! sitter hemma och är lite smått orolig för mitt drickande.. nu är det så att jag vart ute på krogen 3 dagar irad, druckit 14-17 starköl 33cl varje kväll. Känner mig knappt bakis dagen efter och har alltid jättetrevligt ute!

Kommer jag bli alkoholist om jag fortsätter såhär? behöver tips om att begränsa mitt alkoholintag.. tack på förhand // shad33r
2013-06-02, 17:12
Medlem
ColaKexs avatar
Kommer jag bli alkoholist? Låter som du redan är en....

Tips för att begränsa ditt drickande kan ju vara att du ser till att du bara har en viss summa pengar att spendera på alkohol en kväll
2013-06-02, 17:13
Medlem
Om du tänker på att tänka över din alkoholkonsumtion så tänker du ju redan över den. Vad kommer du fram till? Ta en liten paus om du är orolig.
2013-06-02, 17:37
Medlem
calmsolutions avatar
Vilka krogar säljer 33cl öl?

Om detta är din förfest som fortsätter på krogen så är det ganska rejäl konsumption. Men är dessa dagar en tillfällighet så tror jag inte du behöver oroa dig. Ta det lugnt ett tag bara.
2013-06-02, 17:42
Medlem
Att supa till tre dagar i rad säger inte så mycket. Det är hur det ser ut långsiktigt som är det viktiga.

Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Vilka krogar säljer 33cl öl?
Alla som säljer flasköl, dvs i princip alla.
2013-06-02, 18:57
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shad33r
Hej flashbackare! sitter hemma och är lite smått orolig för mitt drickande.. nu är det så att jag vart ute på krogen 3 dagar irad, druckit 14-17 starköl 33cl varje kväll. Känner mig knappt bakis dagen efter och har alltid jättetrevligt ute!

Kommer jag bli alkoholist om jag fortsätter såhär? behöver tips om att begränsa mitt alkoholintag.. tack på förhand // shad33r

Din syn är nog redan skadad: https://www.flashback.org/t495405 /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in