Citat:
Ursprungligen postat av
tgv23000
Hehehe, TS jag har gång på gång i denna tråd avslöjat sin okunskap, ignorans, ointelligens och allmänna dumhet. Men frågan är om det inte var något typ av världsrekord kl 00.27, 00.31, hela du, hela din blotta existens utstrålar den värsta arroganta ignoranta dumhet som någonsin skådats. Du är så totalt bortgjord att du borde fan t o m inse det själv trots ditt tvåsiffriga IQ. Jag tycker ärligt synd om dej faktiskt. Hans Kristian Rausing är rena nobelpristagaren i jämförelse med dej, samt att han levt ett oerhört framgångsrikt och lyckligt liv, även här jämfört med dej.
Problemet med dig skulle jag säga är attityden, istället för att ge något så går du till personangrepp konstant. Faktiskt så är det för mig obegripligt att du faktiskt fortsätter, det är som att du stör dig på något men vet inte varför. Jag tror du har lite kontrollbehov faktiskt, du klarar inte av att någon har avvikande åsikter skulle jag gissa på, när du känner att inte tråden riktigt går åt det hållet du vill så måste du använda dig av nedsättande meningar och gå till personangrepp. Men vi kan väl fråga, eftersom du fortsätter att klänga dig kvar, som en liten blodigel... ska jag bli ledsen? Är det det som är meningen kanske? Låter heller inte som du har så mycket kvar att komma med angående mig... slut på argument nu kanske?
Förstår heller inte varför du fortsätter babbla om Rausing, han är väl en gammal gubbe som har levt sitt liv redan, jag har knappt börjat...
Men ös gärna på mer om du har så får vi se om din eller min intelligens ligger högst...
Edit: Kollade igenom din trådhistorik, verkar som du är en pundare...förklarar mycket.