2013-06-01, 15:25
Medlem
steveharrisffss avatar
Tja!

En polare fyller år idag och ska ge honom laxeringsmedel i present. Jag vill därför ha ett roligt rim. Något som associerar med presenten! Har ni några förslag? Jag har inte kommit på några roliga alls än, haha.

Trevlig helg!
Citera
2013-06-01, 15:31
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
Tja!

En polare fyller år idag och ska ge honom laxeringsmedel i present. Jag vill därför ha ett roligt rim. Något som associerar med presenten! Har ni några förslag? Jag har inte kommit på några roliga alls än, haha.

Trevlig helg!

Ge honom som att ge honom en förpackning eller något maträtt med just laxermedel som ingrediens?

Citera
2013-06-01, 15:41
Medlem
"Plötsligt händer det!
Citera
2013-06-01, 15:55
Medlem
AllaBarnensFars avatar
När du på toan ska sitta kommer du inte några korvar hitta, för det är ett jävla ös när magen är lös.
Citera
2013-06-01, 16:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det hade ju underlättat om vi hade vetat namnet på det preparat ni har köpt till honom.
Citera
2013-06-01, 16:31
Medlem
Scraps avatar
Detta tömmer din tarm.
Du kommer behöva torka dig så mycket att du får ont i din arm
Citera
2013-06-01, 16:40
Medlem
binaryinsects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
Tja!

Trevlig helg!

Men vafan, tänk om han faktiskt ÄR förstoppad och tar illa vid sig? Du kommer förstöra hans liv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in