2013-06-01, 09:29
Medlem
psikoss avatar
hej.jag är en kille som lidit länge och fortfarande gör det av diverse psykiska problem.har mått dåligt så länge jag kan minnas med allt ifrån små vardags problem till gigantiska.har aldrig riktigt klarat av att sätta mig ner ordentligt och tänka igenom allt pga ständiga tanke störningar.lider av bla adhd,paranoia samt vaneförestälnings syndrom som jag fått som diagnoser sen närmare 10år tillbaka.jag har stått på många olika läkemedel sen början av 2000talet och gör det fortfarande. oftast har jag löst mina besvär med alkohol/narkotika vilket jag än idag gör men som dom flesta känner till så är det ju bara typer av själv medicinering och dåligt i slut ändan för både kropp och själ.jag missbrukar i skrivande stund mina adhd läkemedel som jag dock gjort i ganska många år tyvärr.bor ihop med en underbar tjej som verkligen stöttar och hjälper mig så gott hon kan vilket jag verkligen tar till mig av så gott jag förmår och när mitt psyke orkar ta in positiv feedback,jag skulle kunna ligga här och skriva mer och mer men känner att det bara skulle bli någon slags själv ömkan samt patetiskt.nu har jag förklarat lite om hur jag mår oftast..nu är det din tur att berätta hur du mår?bryr mig inte direkt om någon skulle få för sig att svara drygt eller ointresserat.upp till dig om du vill dela med dig av ditt mående/psikos
Citera
2013-06-01, 09:34
Medlem
Somecoolnames avatar
Jo tack, bara bra =)
Citera
2013-06-01, 09:50
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Jag mår bra tack!!
Citera
2013-06-01, 23:24
Medlem
Argus-eyeds avatar
Mår nog relativt dåligt, men har inte för avsikt att börja självmedicinera med risk för att hamna i ett negativt beroende som du verkar befinna dig i.
Citera
2013-06-02, 00:15
Bannlyst
Hade det bara varit för min skull så hade jag varit död för länge sen, men jag kommer att göra det. För jag vill det, och har mina skäl. Mina barn småbarn måste bli tonåringar först iaf. Sen kommer det. Men det kan komma när som helst. Två snäpp ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in