2013-06-01, 00:23
Medlem
origamis avatar
Hej Flashback!

Jag tål inte skräckfilmer alls.
Så efter att jag sett en skräckfilm, så brukar jag titta på porr, eftersom det får mig att tänka på positivare saker.

Det har varit såhär typ innan jag ens runkade. Det var bara för att kärlek etc. skyddade från skräcket...

Jag vet det låter konstigt, men har någon annan haft liknande?
Citera
2013-06-01, 00:28
Medlem
Jaha, bra att det fungerar för dig så du kan sova gott om nätterna! Själv har jag aldrig gjort detta, har inga problem med att sova efter skräckisar.
Citera
2013-06-01, 00:29
Medlem
Husbyparkerings avatar
Nej, jag brukar inte kolla på porr efter att ha sett en skräckfilm, men däremot så känner jag igen mig i att försöka göra något roligt när jag är rädd. Till exempel så går jag in på 9gag när jag har mina vanliga nattnojor.
Citera
2013-06-01, 05:26
Medlem
Gantz92s avatar
När jag var liten och fortfarande blev rädd av skräckfilmer så brukade jag se på en komedi efteråt.
Porr gör mig dock bara deprimerad så kan inte förstå att du använder det som snuttefilt.
Senast redigerad av Gantz92 2013-06-01 kl. 05:36.
Citera
2013-06-01, 05:44
Medlem
Truffs avatar
Brukade i yngre åren direkt efter en skräck film kolla på tecknat :P
Porr kollar jag i enbart i runk skyfte..
Så har det varit i alla år sen 10 års åldern då jag började leka med fanskapet
som dinglar mellan benen
Citera
2013-06-01, 19:32
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gantz92
När jag var liten och fortfarande blev rädd av skräckfilmer så brukade jag se på en komedi efteråt.
Porr gör mig dock bara deprimerad så kan inte förstå att du använder det som snuttefilt.
Varför gör porr dig deprimerad? DDDD
Citera
2013-06-02, 15:08
Medlem
Smash3rs avatar
Skulle gärna se en porrfilm som är en skräckfilm samtidigt, sex med ring-o flickor, the grudge och zombie sex!
Citera
2013-06-02, 15:24
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
Skulle gärna se en porrfilm som är en skräckfilm samtidigt, sex med ring-o flickor, the grudge och zombie sex!

Ja det skulle inte vara fel. Ligger med en zombie. Sen blir han avsugen när han är klar ser han att zombien bet. Då skjuter han henne.
Citera
2013-06-02, 20:45
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag blir kåt av porr, men inte nödvändigtvis på gott humör. Din hjärna fungerar annorlunda!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in