Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-31, 11:44
Medlem
sozues avatar
Nu har dem små jävlarna släckt ner acc efter acc. Såg på gmail och dem ''attackerar'' från kina. Dem har tagit allt förutom mina 2 gmail konton. Tror även dem ddosar mig...

Vad ska jag göra? Hittar inte skiten..
Citera
2013-05-31, 11:47
Medlem
Bongomans avatar
Du är förvirrande och skriver nästan obegripligt. Läs min signatur och försök skriva svenska.
Citera
2013-05-31, 11:48
Medlem
sozues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Du är förvirrande och skriver nästan obegripligt. Läs min signatur och försök skriva svenska.
Är så jävla arg att jag inte kan stava...
Citera
2013-05-31, 11:49
Medlem
IMVHOOQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sozue
Är så jävla arg att jag inte kan stava...

Du ser bara ledsen ut
varför tar dem dina mailkonton då? finns inte så mycket du kan göra för att förhindra det, utan du får nog köra "glömt lösenord" från en annan dator, utan keylogger eller vad du nu har.
Citera
2013-05-31, 11:50
Medlem
sozues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMVHOOQ
Du ser bara ledsen ut
varför tar dem dina mailkonton då? finns inte så mycket du kan göra för att förhindra det, utan du får nog köra "glömt lösenord" från en annan dator, utan keylogger eller vad du nu har.
Dem försöker antagligen ta dem så jag inte kan ta tillbaks mina konton , alla hotmail konton är borta just nu..
Citera
2013-05-31, 11:54
Medlem
R.Rs avatar
Skriv in "SEND SPIKE" i cmd, det ska nog lära de små jävlarna!

Allvarligt talat är det nog dags att rensa ur datorn, de keyloggar dig säkert.
Citera
2013-05-31, 11:55
Medlem
detaljerdetaljers avatar
Kollat om Caps-lock är nertryckt? Vad får dig att skylla på kina, vad indikerar att dina konto blivit kapad av kineser? Snackar du om kinesisk skräp-post?
Senast redigerad av detaljerdetaljer 2013-05-31 kl. 11:58.
Citera
2013-05-31, 11:57
Medlem
sozues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detaljerdetaljer
Kollat om Caps-lock är nertryckt? Vad får dig att skylla på kina, vad indikerar att dina konto blivit kapad av chineser? Snackar du om kinesisk skräp-post?

Gmail varna mig att ett intrång från kina görs , med tanken på att jag spelade igår så är det nog dem jävlarna.
Citera
2013-05-31, 12:01
Medlem
sozues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Skriv in "SEND SPIKE" i cmd, det ska nog lära de små jävlarna!

Allvarligt talat är det nog dags att rensa ur datorn, de keyloggar dig säkert.

Håller på och hittar massor av skit.. Konstigt då jag enbart laddar ner filmer och det är från tf..

Ladde superantispyware vilket tog 30 minuter :S Den var på 25mb... Hittade 33 virus.

Tracking cookies och trojanska hästar.. Misstänker tjejen..
Citera
2013-05-31, 12:41
Medlem
Timiiieees avatar
Det är kört för din del, man muckar inte med asiater.
En tyst minut för vår förlorade vän.
Citera
2013-05-31, 12:50
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Håller på och hittar massor av skit.. Konstigt då jag enbart laddar ner filmer och det är från tf..

Ladde superantispyware vilket tog 30 minuter :S Den var på 25mb... Hittade 33 virus.

Man kan ju undra vad du har för antivirusprogram om du får så mycket skit som gått obemärkt?
Citera
2013-05-31, 12:52
Medlem
oengagerads avatar
Citat:

Ladda ner Hijackthis och en trial på ex NOD32 som visa goda tester i årets undersökning, dra ut nätverkssladden och sök igenom hela datorn. Starta om datorn, installera Hijackthis ta en logg, starta om datorn med nätverkssladden och ta en nu logg med Hijackthis.

Posta loggarna här https://www.flashback.org/t699957 om du inte kan lista ut om det är något som inte hör hemma och ta bort det som inte hör hemma.

Sen kan du avsluta så fint med att avinstallera NOD32 och sedan köra CCleaner och datorn är som ny... typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in