• 1
  • 2
2013-05-30, 16:34
Medlem
En tjejs orgasm beror på hur avslappnad hon är och hur bekväm hon känner sig med dig samt ifall hon verkligen gillar dig. Min nuvarande flickvän hade aldrig i hela sitt liv fått orgasm av nån annan än sig själv innan. Och nu får hon orgasm hela tidrn av slickning/penetration/smekning och pullning. Jag är kille och jag kan komma fort på typ 1 minut och under ifall jag kör på riktigy fort. Men hon lyckas alltid komma 1-2 gånger innan jag kommer. För 3 veckor sen kom hon 7 gånger på 10 minuter. Så allt handlar om dig samt i hennes huvud. Och som sagt hon har aldrig fått orgasm innan utav nån annan än när hon smeker sig själv
Hon ar heller aldrig blivit våt utan har i hela hennes liv kört glidmedel. Så om du är en bra snygg kille som är attraktiv och med bra personlighet så hon verkligen gillar dig så kan du få henne att komma fort och mycket. Läs guider eller nåt? Har du ens testat att fråga henne vad hon gillar osv? Går du bara rakt på eller kysser du hennes nacke och håller på med andra saker som gör henne kåt? Tjejer är inte som killar. Du kan inte bara sätta handen på fittan och tro att hon blir sten kåt direkt. Dom är totallt annorlunda mot vad vi är
Citera
2013-05-30, 16:48
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Kan ju vara så att Ts pullat en negerhona med bortskuren klitoris och då skulle även en erfaren mästerpullare som jag gå bet, så var inte så hårda mot honom nu va.
Pullar du klitoris? Då är det inte bara TS som gör fel.
Pullning sker med fingrarna inne i fittan, tänkt "knulla med fingrarna", att man sen gärna kan smeka klitoris också (OM man har simultanförmåga, annars blir det bara taffligt) är en annan fråga.

Hur detta ska gå till skiljer sig givetvis från tjej till tjej men som vanligt så gäller det att vara lyhörd: ligger hon knäpptyst och stilla så gör du nog fel, rynkar hon på näsan och tar bort din hand så gör du definitivt fel; om hon däremot andas tungt, tar djupa andetag och kanske stönar lite och trycker sig mot din hand så gör du nog rätt.

Ett vanligt misstag är att ni tror att era händer (och kukar) är magiska och bara behöver göra entré i fittan för att det ska sänka sig regnbågar och multipla orgasmer över en men så är det alltså icke.
För det första kan man behöva börja lugnare och kanske inte alls i utan lägga lite uppmärksamhet runt om självaste öppningen, smek blygdläppar, klitoris och låren, när det verkar börja bli läge så kan du börja smyga in ett finger eller så, är du en bra älskare så märker du om hon trycker sig mot dig eller drar sig undan.

Hur många fingrar ska det då vara? Återigen en smaksak: vissa gillar ett eller två medan andra vill ha hela näven, själv säger jag att lagom är bäst. Börja hellre med ett finger än en näve, det är alltid bättre att stoppa in ett finger till än att försöka övertala henne till att klä av sig och komma tillbaka igen efter att du misshandlat hennes fitta med en knytnäve.

När du fått in ett eller kanske två och det verkar fungera bra så kan du ju fundera lite på det här med G-punkten, det är sällan skönt att bara ha ett finger som inÅutar sig i slidöppningen men om du pressar lite mot framsidan av bukväggen (sexy, I know) så kan det hända mycket roligt i den lilla lådan. Där brukar nyckeln till G-punktsorgasmer och de beryktade fontänorgasmerna sitta.

Håll inte på och peta runt för mycket heller, det jävligaste när man är på väg att komma är när partnern får för sig att börja prova något annat i tron om att det hjälper till; försök inte fixa något som redan fungerar.

Till sist vill jag bara säga att du borde prata med just den honan du stoppar fingrarna i för det är hon som känner sin kropp bäst, vill ni inte ta det muntligt så får ni låta kroppsspråket tala; låt henne styra dina fingrar och framför allt: håll koll på hur hennes kropp svarar på vad du gör.

Lycka till.
Citera
2013-05-30, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onward2xxxxxxx
Det går det inte att pulla tjejer eftersom de inte kommer tillräckligt fort. Om det tog 5 minuter att ge en tjej orgasm hade det varit ok. Tjejer ska ju dock ta så jävla lång tid på sig får det vara enligt mig.
Tar inte långt tid måste bara ha rätt teknik och vet vad tjejen njuter mest
Av
Citera
2013-05-30, 19:21
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-06-24, 22:21
Medlem
ducklipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flayer
En tjejs orgasm beror på hur avslappnad hon är och hur bekväm hon känner sig med dig samt ifall hon verkligen gillar dig. Min nuvarande flickvän hade aldrig i hela sitt liv fått orgasm av nån annan än sig själv innan. Och nu får hon orgasm hela tidrn av slickning/penetration/smekning och pullning. Jag är kille och jag kan komma fort på typ 1 minut och under ifall jag kör på riktigy fort. Men hon lyckas alltid komma 1-2 gånger innan jag kommer. För 3 veckor sen kom hon 7 gånger på 10 minuter. Så allt handlar om dig samt i hennes huvud. Och som sagt hon har aldrig fått orgasm innan utav nån annan än när hon smeker sig själv
Hon ar heller aldrig blivit våt utan har i hela hennes liv kört glidmedel. Så om du är en bra snygg kille som är attraktiv och med bra personlighet så hon verkligen gillar dig så kan du få henne att komma fort och mycket. Läs guider eller nåt? Har du ens testat att fråga henne vad hon gillar osv? Går du bara rakt på eller kysser du hennes nacke och håller på med andra saker som gör henne kåt? Tjejer är inte som killar. Du kan inte bara sätta handen på fittan och tro att hon blir sten kåt direkt. Dom är totallt annorlunda mot vad vi är

Hur i all sin dar gör du, karl? Jag som alltid varit av den uppfattningen att pullning/petting aldrig har varit killars avdelning.
Citera
2013-07-05, 09:36
Medlem
Alla behöver olika tid. Njut av att ge henne njutning, det kommer hon känna av och därav bli mer avslappnad med dig.
Sätt inte som mål att få henne att komma de hämmar det hela bara..
Det handlar inte bara om teknik och det fysiska, du måste få henne att känna sig trygg och bekväm.
Lär dig läsa hennes kroppsspråk så kommer resten av sig självt
Senast redigerad av mark88 2013-07-05 kl. 09:41.
Citera
2013-07-05, 09:52
Medlem
Twizzs avatar
Det är olika allt från en minut till inte alls. Läste att tjejer som kört mycket med dildo så blir det svårare att få dem komma naturligt utan motor.
Citera
2013-07-13, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Kan ju vara så att Ts pullat en negerhona med bortskuren klitoris och då skulle även en erfaren mästerpullare som jag gå bet, så var inte så hårda mot honom nu va.
Då kanske du ändå inte är en mästare eftersom de har en stor del av klitorisen kvar, nämligen inuti.
Citera
2013-07-14, 20:26
Medlem
Leta reda på klitoris så ska du se att det ordnar sig! Killar är ibland så jäkla fokuserade på penetrering

fråga om flickan brukar smeka sig själv till orgasm å hur hon gör då. Å om du ändå tycker det är krångligt (vilket det kan va ibland) be henne smeka klitta själv när du pullar henne å kanske smeker ett bröst eller så. Då blir det ju liksom lite bådas "förtjänst" när orgasmen väl kommer. SEn lär du/ni er bättre å bättre.

Det du inte bör göra är väl å stressa å säga att "kommer du inte inom fem min så slutar jag" Då lär det defenitivt inte funka än vad du gör under de fem minuterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in