• 1
  • 2
2013-05-30, 09:23
Medlem
Det går det inte att pulla tjejer eftersom de inte kommer tillräckligt fort. Om det tog 5 minuter att ge en tjej orgasm hade det varit ok. Tjejer ska ju dock ta så jävla lång tid på sig får det vara enligt mig.
Citera
2013-05-30, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onward2xxxxxxx
Det går det inte att pulla tjejer eftersom de inte kommer tillräckligt fort. Om det tog 5 minuter att ge en tjej orgasm hade det varit ok. Tjejer ska ju dock ta så jävla lång tid på sig får det vara enligt mig.

Säger bara: gör om, gör rätt.
Citera
2013-05-30, 10:13
Medlem
Inglorias avatar
Citat:

Då är du helt enkelt inte tillräckligt skillad på att läsa av tjejer. Jag har kommit betydligt snabbare än efter 5 minuter

Mao: Problemet ligger hos dig, inte henne.
Citera
2013-05-30, 10:16
Medlem
Odd-fellows avatar
Jag tror du behöver öva! har aldrig haft det problemet.
Övning ger färdighet och se till att lyssna på de signaler du får
Citera
2013-05-30, 10:28
Medlem
korqs avatar
Kan ta allt från 10-30 sekunder för mig att få min flicka att blöta ner hela sängen iallafall. Ta i för helvete, dom är gjorda för att föda barn så dom kan ta lite hårda tag.
Citera
2013-05-30, 10:36
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Skeda och ta henne i tvåan samtidigt då jävlar går det undan
Citera
2013-05-30, 10:44
Medlem
fan va folk snackar skit, vissa tjejer behöver mera tid , mitt tips ha inte för bråttom kör din grej 5 till 20 minuter, är hon inte klar då får du prova något nytt
Citera
2013-05-30, 11:23
Medlem
AutumnLeavess avatar
Citat:
Är nog du som träffat tjejer som har lite svårare att komma :-)
Citera
2013-05-30, 11:40
Medlem
Starobrnos avatar
Kan ju vara så att Ts pullat en negerhona med bortskuren klitoris och då skulle även en erfaren mästerpullare som jag gå bet, så var inte så hårda mot honom nu va.
Citera
2013-05-30, 11:53
Medlem
Nä, och att ge orgasm är ju den absolut enda anledningen till att göra det skönt för någon så när det inte går är det ju bäst att strunta helt i det. På samma sätt är det en dum idé att dricka ett tillgängligt glas vatten när du var så pass törstig att du egentligen hade behövt två. Allt eller inget är det som gäller.
Citera
2013-05-30, 14:46
Bannlyst
Så låt dom ta sin tid då har du bråttom eller?
Ska man framgångsrikt leka med honor får man ha tålamod.
Citera
2013-05-30, 14:49
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Skeda och ta henne i tvåan samtidigt då jävlar går det undan

This.

Det är klart att det finns män som med sina fingrar kan göra det skönt för kvinnor. Och som någon redan konstaterat; ibland tar det ens inte 5 minuter. Själv tänker jag att tjusningen med sexuell aktivitet är att man håller på ett tag. Att det faktiskt inte bara tar 5 minuter. Det går gärna ta en hel kväll i anspråk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in