Ingen aning vart jag ska lägga denna tråd,
Det är såhär att en bekant tog mitt leg för någon månad sen och polisen tog det, men kan inte hämta ut det hur ska jag gå tillväga?
För dem sa till honom att han som äger legitimationen kan komma förbi och hämta det nästa vecka och det har gått en månad och jag var förbi idag men inget leg hade dem där (var på norrmalmspolisen)
Om vi utgår från att polisen inte har sålt ditt leg till den polska maffian… Jag är väldigt fundersam på din "bekant". Såg du polisen vara hos honom? Eftersom han sa att polisen hade leget, men polisen sa att de inte hade det. Slutsats: Dåligt drag att låta din bekant ta ditt leg.
Om vi utgår från att polisen inte har sålt ditt leg till den polska maffian… Jag är väldigt fundersam på din "bekant". Såg du polisen vara hos honom? Eftersom han sa att polisen hade leget, men polisen sa att de inte hade det. Slutsats: Dåligt drag att låta din bekant ta ditt leg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!