2013-05-29, 20:45
Medlem
Solidaritet92s avatar
Ingen aning vart jag ska lägga denna tråd,
Det är såhär att en bekant tog mitt leg för någon månad sen och polisen tog det, men kan inte hämta ut det hur ska jag gå tillväga?

För dem sa till honom att han som äger legitimationen kan komma förbi och hämta det nästa vecka och det har gått en månad och jag var förbi idag men inget leg hade dem där (var på norrmalmspolisen)
Citera
2013-05-29, 20:56
Medlem
skaffa ett nytt leg då , du går till polisen betalar 400kr dom tar en bild sen får du veta 4dagar sen får du ditt leg
Citera
2013-05-29, 20:57
Medlem
Solidaritet92s avatar
Helt onödigt vill ju absolut inte casha ett nytt
Citera
2013-05-29, 21:00
Medlem
Dude30zs avatar
Se sig...

Varför frågar du här`? Prata med polisen
Senast redigerad av Dude30z 2013-05-29 kl. 21:05.
Citera
2013-05-29, 21:03
Medlem
Asurmans avatar
Om vi utgår från att polisen inte har sålt ditt leg till den polska maffian… Jag är väldigt fundersam på din "bekant". Såg du polisen vara hos honom? Eftersom han sa att polisen hade leget, men polisen sa att de inte hade det. Slutsats: Dåligt drag att låta din bekant ta ditt leg.
Citera
2013-05-29, 21:06
Medlem
Solidaritet92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asurman
Om vi utgår från att polisen inte har sålt ditt leg till den polska maffian… Jag är väldigt fundersam på din "bekant". Såg du polisen vara hos honom? Eftersom han sa att polisen hade leget, men polisen sa att de inte hade det. Slutsats: Dåligt drag att låta din bekant ta ditt leg.
A men trodde inte det skulle ta legget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in