• 1
  • 2
2013-05-29, 16:23
Medlem
Såg nyligen detta på Rapés fanpage på Facebook: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Det skall tydligen komma en ny sommardesign, liknande den som fanns 2011, även i år. Någon som har sett den i butik, eller kanske vet när den börjar säljas?
Citera
2013-05-29, 16:40
Medlem
Tjockstarks avatar
Oj oj oj är ett stort fan av havtorn, hoppas det blir smaskens!

Blir till att hålla utkik
Citera
2013-05-29, 19:55
Medlem
Skvarres avatar
Låter faktiskt ganska intressant. Har aldrig riktigt smakat havtorn, eller finnbär som man brukar säga runt mina trakter
Har ingen koll på när det kommer ut riktigt men det är väl bara att hålla utkik, skulle väl gissa på att det börjar säljas i juni (med tanke på att summer edition 2011 började säljas då).

Men det ska bli riktigt spännande att smaka på detta!
Senast redigerad av Skvarre 2013-05-29 kl. 20:00.
Citera
2013-06-09, 14:04
Medlem
Amalgamates avatar
Denna var ingen höjdare, första tre prillorna smakar bra men sedan blir det tröttsamt samt att jag tycker den ger en dålig eftersmak. Kan vara trevligt som omväxling men inte annars.
Citera
2013-06-09, 16:57
Medlem
Dimaks avatar
Smakar det som vanlig rape eller? då hoppar jag det för rape är skit äckligt.
Citera
2013-06-09, 17:36
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Smakar det som vanlig rape eller? då hoppar jag det för rape är skit äckligt.

Vanlig Göteborgs Rapé smakar enbär medan den här ska smaka havtorn.
Citera
2013-06-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amalgamate
Denna var ingen höjdare, första tre prillorna smakar bra men sedan blir det tröttsamt samt att jag tycker den ger en dålig eftersmak. Kan vara trevligt som omväxling men inte annars.

Var köpte du den?
Citera
2013-06-11, 00:40
Medlem
Amalgamates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimistjollen.
Var köpte du den?

Seven eleven
Citera
2013-06-13, 15:18
Medlem
Kariminells avatar
Kände igen lukten men jag associerade den med "Skruf tranbär".
Det är väl det närmaste jag kan komma till, smaken var dock inte lika fruktansvärd som Skruf.
Men den smaken var rätt mysig och den passar inte riktig sommarvärmen utan jag skulle gärna vilja ha den på vintern.
En dosa räcker för mig, kommer inte bli fler dosor "Göteborgs Havtorn" i sommar iallafall.

Edit: Idag är det en regnig dag, då kommer den här dosan passa perfekt till kaffet jag nu ska avnjuta.
Senast redigerad av Kariminell 2013-06-13 kl. 15:27.
Citera
2013-06-13, 18:28
Medlem
Fick tag i den nu nyligen på den lokala Pressbyrån, hade höga förväntningar på denna nya dosa. Var däremot lite missnöjd med smaken, kan inte sätta mitt finger på vad det var. Smakade någonting som liknar apelsin eller möjligen persika. En dosa fick räcka för mig, nu är jag tillbaka och kör de tre klassiska Rapésorterna.
Citera
2013-06-14, 20:28
Medlem
Någon som vet om man kan finna denna på Ica ännu?
Citera
2013-06-15, 00:43
Medlem
Mytomanis avatar
Köpte en dosa idag, den är helt okej faktiskt. Tror dock att en dosa får räcka, precis som med rapé lime blir smaken lite små tjatig efter ett tag. Längtar redan efter en dosa vanlig rapé igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in