Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-29, 12:48
  #1
Medlem
Hejsan!
Ska på intervju på ett jobb som jag med störst sannolikhet kommer att få.
nackdelen är att dom vill ha urinprov. Grejen är den att från dagens datum så rökte jag på för ca 18 dagar sedan. sen veckan innan dess. innan dess har jag rökt på 2-3 gånger sen februari.
i februari och innan har jag rökt väldigt länge och väldigt ofta. 1-3 gånger om dagen i nästan ett år.

Kruxet är att jag väger 105kg och är 180 vilket betyder att jag några kilo extra. sista tiden (1år) har jag inte tränat alls i princip.

jag har hela tiden vetat att jag ska byta jobb och märkt att allt fler företag har börjat kräva urin prov.

Vad säger ni kommer jag pissa rent, en nära vän som jobbar inom "medicin-branchen" tror jag kommer att pissa positivt medans andra är mer optimistiska vilket gör mig sjukt nervös.

Vad säger ni? Vad har ni för tips. Ska jag fuska (annans piss) (eller hydrometoden) (eller är ni också optimister)

PS. ska på intervju om 2 timmar och då får jag reda på när jag ska pissa. kan vara imorgon fredag eller under nästa vecka
Citera
2013-05-29, 12:52
  #2
Medlem
timonis avatar
Låt en polare pissa i en burk som du smugglar med in på toan? Eller har dom koll när man ska pissa?
Citera
2013-05-29, 12:52
  #3
Medlem
dude, chilla. rikslungt! ger dig 10.000 svenska riksdaler om det inte funkar.
Citera
2013-05-29, 13:06
  #4
Avstängd
Smultrontuttars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timoni
Låt en polare pissa i en burk som du smugglar med in på toan? Eller har dom koll när man ska pissa?

Jo för en burk är så lätt att ha i fickan, knarkare har sällan rena polare.

Hade jag varit knarkarjävel och fått tag i kiss så hade jag bundit fast kisset i en kondom under pungen!
Citera
2013-05-29, 13:07
  #5
Avstängd
Smultrontuttars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
dude, chilla. rikslungt! ger dig 10.000 svenska riksdaler om det inte funkar.

Är du med i någon Amerikansk film?
Citera
2013-05-29, 14:41
  #6
Medlem
bumbaclot.s avatar
Tycker du går på intervjun om du vet med säkerhet att du inte ska testat idag, då får du reda på när du ska pissa. Och ska du pissa inom för kort tid för att du ska känna dig säker så ringer du samma dag/dagen innan och är sjuk som fan. Folk blir sjuka, inget man kan styra över själv.

Jag klarade ett prov som polisen skickade in på analys (troligare att man torskar på analys än på sticka då värden på analys är mer exakta) och då hade jag inte rökt på precis 3 veckor, jag hade också rökt betydligt mer än du gjort (varje dag/kväll under 4-5 veckor). Dock är jag väldigt tunn, men ialf.
Citera
2013-05-29, 16:29
  #7
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrontuttar
Jo för en burk är så lätt att ha i fickan, knarkare har sällan rena polare.
Hade jag varit knarkarjävel och fått tag i kiss så hade jag bundit fast kisset i en kondom under pungen!
Fet text:Sant, men någon polare eller bekant som inte knarkar måste finnas tillgänglig.

Ett treo rör i kallingarna är mycket smidigare.
Citera
2013-05-30, 19:24
  #8
Medlem
Hejsan gott folk.

Jimmyunbannamig dude, chilla. rikslungt! ger dig 10.000 svenska riksdaler om det inte funkar.
vill du ha mitt konto nr eller får jag det kontant?

Var på intervju och vi kom överens om att jag skulle pissa ons nästa vecka.
klarar jag det så är jobbet mitt.

en timme efter jag postade här, så beställde jag ett antal drogtester på nätet. fick dom idag och nyss så testade jag dessa och fick svar Positivt på det av dessa test som var mest exakt.

nu är ju frågan hur fan jag ska göra. fram tills onsdag blir det ca 22-23 dagar sen jag rökte senast jag har två test kvar som jag ska se om det blir nån ändring tills på söndag och sista sparar jag till tisdagen för visar den positiv på tisdag då blir det ju väldigt negativt för mig..

ifall jag ska använda annans piss hur fan ska jag gömma det?? nån med erfarenhet.. ska även testa med dricka mycket mm på ett av mina egna test och se hur det påverkas där..

illa illa

alla tips välkommna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback