Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-28, 23:09
  #1
Medlem
LightClouds avatar
https://www.flashback.org/t2152455

Med hänvisning till den tråden.

Ni som har råkat ut för liknande effekter och fått konstaterade serotonerga syndrom. Hur har ni gjort efteråt? Vad bör tänkas på och hur bör göra för att återställa mig själv och min kropp så mycket som jag kan?

Jag har de senaste dagarna försökt äta betydligt mycket mer än vad jag brukar. Jag har sovit mycket och givetvis har jag låtit bli serotonerga droger. Inför sömnen har jag använt Pyrazolam eller Imovane för att komma till ro och bli kvitt med ångesten. Även små, små doser rökmix (5F-AKB48) har rökts för att jag ska bli ännu mer trött. Nu snackar vi doser på 0,02-0,04 gram. Detta kanske inte är bra i vilket fall? Eller ja, bra är det väl inte, men ni förstår vad jag menar.

Framöver kommer jag att beställa hem 5-HTP och hoppa på en kur av dem förmodligen.

Som sagt, vad bör mer göras och är det något särskilt jag ska göra för att min kropp och mitt huvud ska återställas?

Lev väl mina vänner!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback