Citat:
Ursprungligen postat av
kalle128
Problemet med såna myter är att spelare skryter när de vinner och är knäpptysta när alla pengar är borta
Jo
RTP snackas det mycket om tom riktig RTP månadsvis på spelet och teoretiskt av vad? Bästa är att kolla på sig själv...tex videolots redovisar detta och ens egna rtp på spelen.. Detta har jag fått förklarat från en jag känner på facebook som jobbar på videoslots
Tänke bara förklara för er hur dåliga oddsen är att vinna både mycket på ett bräde eller sammantaget
* Om du tar antal tryck- insatser du gjort genom en spelsession eller en tidsperiod
* Sen tar du alla vinster du fått, vunnit pr tryck under denna spelsession eller en tidsperiod
Då har du ett riktigt % iellt RTP... Börja med att räkna på det istället varje gång ni spelar eller för varje insättning så inser du hur dåliga oddsen är
Så här ska uppgifterna se ut ... helst pr dag, gång eller totalt, kanske tom pr spel går det att få ??... detta har jag fått av en snubbe
http://www.bilddump.se/bilder/201812...:c525:d8e5.JPG
men de i supporten ska kunna redovisa detta som har MGA intyg eller nåt som liknar detta
följer ni detta rent statistiskt så se ni ju hur långt det är mellan nästa 200x- 500x - 1000x vinst. Notera det för spelet tid, dag, ev insättningsnivå... Notera att dom flesta vinster landar ju under din insättning ochså, är det vinst?
Ett annat tips är att ta ut varje vunnen kr över insättningen om det går... dvs vinner du en hundralapp över insättningen tex 1000 + 100 kr vinst insatt, ta ut den 100 lappen och ev fortsätt...
Ett tips för er som vill förstå era chanser i siffror istället för att teoretiskt tro på dem