Har vunnit ett antal 15-20kkr-vinster genom åren men sammanräknat ligger jag nog duktigt på minus. Hursomhelst, vanliga enraders-slots där man får in en trippelsjua och liknande ger sällan några storvinster. Jag har endast spelat på videoslots som isis, winning wizards och thunderstruck. Viktigast är att det finns en multiplier under bonusrundorna. Som exempel ger isis 20 freespins med 6ggr multi. Om man spelar för lägsta insatsen (0.25) och får bonus där man lyckas pricka in en hyfsad kombination som ger 10 krediter * 6 vinner man alltså 60 krediter (240 ggr insatsen). Då brukar jag dubbla insatsen efter det men när jag förlorat hälften av vinsten igen så skiftar jag tillbaka till lägsta. Om jag fortsätter vinna ökar jag insatsen igen.
Alternativt har jag gått ut hårt och satsat 10-15 drag på maxinsats, oftast torskar man allt då MEN har man tur och får in en bonus kan man vinna riktigt bra pengar. Sen har jag nog spelat ett antal hundratusen spins genom åren och man lär sig känna igen mönster (oavsett om folk påstår att det är helt slumpmässigt.. yeah right!). Ex. hos Ladbrokes har de en liten indikator-bar som visar hur länge sedan det var jackpoten gick ut senast. Jag lirar endast när den ligger runt mitten. Har den just startat om eller börjar närma sig toppen är det nästan omöjligt att få in bonusar.
Har f.ö. lagt ner slots sen några månader tillbaka och stoppar in pengarna i fonder istället