Nu vet jag inte om det här är rätt ämnestråd men iallafall så har jag som rubriken lyder blivit drogad, rånad och misshandlad i helgen på en Åbokryssning.
Jag misstänker att jag har blivit drogad med bensodiazepiner i kombination med alkohol exempelvis rohypnol. Jag har dessutom fått mitt kontokort länsat och har nu minus 2000 kronor på kortet. Sammanlagt tog "tjuvarna" ut över 5000 kronor. Jag minns absolut ingenting från resan och vaknade upp med blåmärken och ett brutet revben. Det jag undrar nu är om minnet möjligtvis kan komma tillbaks efter ett tag? med tanke på att jag inte minns något alls..
Dessutom undrar jag om det är någon som vet om det är möjligt att mitt kort har kopierats? För på mina kontoutdrag står det att det har gjorts minst 30 kontouttagförsök på ett ställe som heter:Södertälje Storg 7 (när jag söker på gatan så får jag upp Swedbank i Södertälje). Hur är det möjligt att någon har gjort ett flertal uttag på Swedbank i Södertälje mitt i natten när jag befinner mig på en båt mot Finland?

Kan det vara så att dom har kopierat informationen och så har någon försökt ta ut pengar på en automat i Södertälje eller vad tror ni?
Jag har självklart polisanmält allt, men jag försöker få någon slags information om vad som har hänt mig, alla tips och förslag är välkomna!!