• 2
  • 3
2013-06-01, 14:18
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaffis_hence
Bara vatten och avlopp till 660personer som han räknat med?? Blir en rejäl anläggning..

Sen tror jag att dagens pensionärer som har cash att köpa så fina husvagnar åker till finare ställen med mycket aktiviteter och inte till Orsa mer än max 2 dagar för att titta på björnar.

Det ligger något i det du säger. Sen tror jag knappast de vill bo på samma camping som massa zigenare och missbrukare. De lär ju bli bestulna på allt av värde. Sen lär ju campingen få kasst rykte om det huserar massa problemfolk där.
Citera
2013-06-04, 01:03
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Typiskt en brud att vara så jävla naiv och blåögd. Tjat om att hjälpa människor i nöd och skänka pengar till hjälporganisationer. Några eventuella pengar kommer du inte att få se, räkna däremot med att behöva lägga tusentals kronor på sanering efter att gräshoppssvärmen dragit vidare, räkna också med att eventuella tvättmaskiner och liknande kommer stjälas. I Storbrittanien har man börjat med sändare i metallstaket för att tattarna stjäl dom, det borde väl säga dig något?
Citera
2013-06-04, 14:23
Medlem
Witkos avatar
TS har missat en fundamental sak, zigenarna vill inte bo på en plats där det inte finns vare sig affär eller folk att sno från. TS måste fan vara zigenare själv som kommer med en sådan dum idé, lite serbiskt zigenarblod i kroppen kanske?

Sen förstår jag inte hur du kan påstå att zigenare tvingas att bo på campingar? De tvingas inte till någonting, allt de gör gör de av fri vilja, tyvärr ingår inte civiliserat hyfs i deras vilja.

Man bjuder inte in en vampyr på middag såvida man inte vill vara middagen.
Senast redigerad av Witko 2013-06-04 kl. 14:26.
Citera
2013-06-05, 04:10
Medlem
Bulan32s avatar
Trolltråd.
Ingen är så naiv att man tror att det går att tjäna pengar på zigenare.
15 kr om dagen per person är dessutom ganska mycket om man tänker på att varje par har ca åtta barn och både far- och morföräldrar med sig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in