2013-05-27, 20:10
Medlem
Som topicen lyder, någon som har lust att ägna 20 min och hjälpa mig med en marknadsplan?

mvh
Citera
2013-05-27, 21:01
Medlem
Det finns säkert många vänliga själar som kan hjälpa dig. Lite mer information hade varit trevligt
Citera
2013-05-27, 21:29
Medlem
m00nst0nes avatar
Du måste definitivt ge mer information om vad det gäller
Citera
2013-05-27, 22:19
Medlem
Avadors avatar
Det går inte att göra en marknadsplan bara på flashback, men är det något specifikt du behöver hjälp med kan jag hjälpa dig.
Citera
2013-05-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashknow
Det finns säkert många vänliga själar som kan hjälpa dig. Lite mer information hade varit trevligt

Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Du måste definitivt ge mer information om vad det gäller

Citat:
Ursprungligen postat av Avador
Det går inte att göra en marknadsplan bara på flashback, men är det något specifikt du behöver hjälp med kan jag hjälpa dig.

Tack för alla svaren, glömde helt bort att jag skapade tråden ...

Men lyckades i alla fall till slut!
Citera
2013-06-19, 16:50
Medlem
Jag ar inte saker pa vad du vill men om det handlar om olika satt att tjana pengar pa, speciellt online sa har jag en del tips. Kom ihag, att det finns igen mirakelkur som kommer gora dig rik over natten men det finns fullt med mojligheter dar du kan trippla din lon bara du lagger ner mer eller mindre samma tid och energi som du lagger ut pa ditt vanliga heltidsjobb.
Jag tjanar en bra heltidsinkomst pa internet och aven om det inte var sarskilt svart sa har jag fatt jobba for det. Skicka ett pm om det var nagot liknande du syftade pa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in