Citat:
Ursprungligen postat av
white-power
Bitter
Vem är inte bitter av att vara utan närhet, sex och relationer?
Citat:
Att SD inte styr Sverige eller att vi inte har ett konservativ regering eller att vi inte lever som vi gjorde förr i tiden.
SD är ett idiotiskt vänsterparti som utgör falsk opposition för inavlade red-necks.
Citat:
-Arg på samhället och hur världen ser ut och inte går ihop med dina önsketänkande.
Känner inte igen.
Citat:
Hatar kvinnor och ser ner på dem.
Hatar inte dem, däremot finns det gott om manshat.
Citat:
-Ser ner på kvinnor som gillar sex eller ligger runt. Vilket har göra med För att du själv inte får ligga lika mycket eller öht.
Där är ju alla män i världen incels i så fall. Finns nog inte normal man (om man inte är en vänsterdåre) som hyllar runtknullande kvinnor.
Citat:
-Skyller att ditt liv ser ut som det gör pga externa faktorer såsom invandring, feminism osv.
Förklara hur feminism är bra i en relation? Feminism förstör relationer. Så självklart kan man skylla på feminismen. Du försöker skylla på individen hela tiden. Finns det nån situation där du någonsin kan skylla på samhället då?
Ta ett företag som har bra lönsamhet men som flyr landet när skatten höjs. Vems är felet? Regeringen som höjde skatten eller är företagets idé plötsligt värdelös? Företaget klarar sig bra i andra länder men i högskattelandet Sverige där staten gjort det till en lag att stjäla andras vinst så är ditt sjuka tänkesätt normalt.
Citat:
Har konspirationsteorier om varför livet ser ut som det gör för dig.
Den här behöver inte vara fel. Regeringar, SVT, medier, banker osv konspirerar hela tiden. Definitionen på att konspirera kan förklaras enkelt med ett australiensiskt exempel. Regeringen basunerar ut att cash is for criminals, så när du tar fram kontanter i umgänget med dina vänner så kommer de andra undermedvetet att tänka att du är ovanlig, kriminell, antisocial och sticker ut när dina vänner tar fram kort. Så här fungerar stigma och regeringar konspirerar hela tiden mot oss för att få oss att gå över till kort. Att konspirera pågår hela tiden. Svt konspirerar mot befolkningen genom att få oss att vaccinera oss mot detta tramsvirus. Ytterligare en konspiration.
Citat:
-Egoistisk, dvs vägrar granska dig själv men istället skyller och lägger skulden på andra såsom att det är kvinnors fel att du inte får ligga.
Det är politikens fel.
Citat:
-Lever i en verklighetsfrånvänd värld om att allt ond är riktat mot dig och du är ett offer eller en nice guy och förtjänar inte bli behandlad så.
Det där kan jag inte relatera till.
Citat:
- Om en tjej rejectar dig eller dissar dig som inte är intresserad av dig tar du alltför personligt. Det kan förmodligen vara svårt att komma över men det är en av de största sakerna som håller dig tillbaka.
Jag tar det inte personligt överhuvudtaget.
Citat:
- Att ha tänkesättet "tjejer gillar inte trevliga killar som jag, de vill bara dejta douchebags som kommer att behandla dem som skit".
Men det där stämmer delvis. Jag träffade en kvinna som jag hade en relation med först när jag började dejta med syftet att driva med tjejer, halvmobba dem, vara spydig, brysk och hånande i skrivsättet. Vips så hade jag en relation med en snygg kvinna.
Citat:
Att bli irriterad på kvinnor när de inte svarar på dina meddelanden på det sätt du anser vara i rätt tid.
Vänta lite här nu. Känns som att du breddar definitionen på incel för att få fler män att bli incels. Jag menar, vem fan blir inte irriterad om kvinnan inte svarar? Knappast att man blir en incel då. Eller menar du att det är helt ok att kvinnan inte svarar och att man ska vara lika nöjd med det som om hon skulle svara?
Du verkar snarare vara en mental sopa.
Citat:
- Att du ger komplimanger, göra tjejer tjänster för eller ge presenterar en kvinna för du förväntar dig att de ska vara din flickvän eller ligga med dig. Och när tjejer väl inte gör det så är du igång med dina trakasserier och hat/hot.
Aldrig köpt presenter till tjejer men ibland har man bjudit dem på dejten men jag har ju också blivit bjuden. Så inget konstigt.
Citat:
Det går alltså inte dölja dessa saker även om du vill så gärna fake it, tjejer har sjätte sinnet att se igenom vad du är för sorts kille innan du ens har öppnat käften. Det är just det som är skillnad mellan tjejer och killar att se igenom saker men det är också tydligen så tjejer är programmerade till att vara selektiva och vara bra granskare.
Det går visst att fejka det. Jag är en talangfull lögnare om jag går in för det och har väl lägrat omkring 80 rätt så snygga kvinnor. Flera har varit extremt snygga, vackra och sexuella.
Citat:
Finns också tjejer som är incels men de är ointressanta för oss eftersom det är ingen idé att lägga skuld eller pajkasta som det görs dagligen på Flashback för det är just den lägga skuld och pajkastningen som gör dig till en incel. Lägg istället energin på ändra dig själv för du kan ändra aldrig på andra inte minst tjejer, så glöm den tanken att ändra tjejers agenda eller beteende.
Du har fel nu när jag tänker efter. Bara ditt sista stycke är sant.