2019-08-07, 21:37
Moderator
pbos avatar
Sex månader sedan är väl inget? Det kunde det ju gå när man var gift...
Citera
2019-08-07, 23:35
Medlem
Thunderhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness
Tio år sedan här. Förmodligen sista.

I feel with you, bro. Man får väl bara glädjas åt att man åtminstone fick ha sex någon gång i sitt liv. Det är inte alla som får uppleva det (sad but true).
Citera
2019-08-09, 13:03
Medlem
Trezors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Du kan ju läsa någon mening längre ner på incelwiki:

For this wiki, an incel is someone who would be rejected by the vast majority of the single members of the gender they are attracted to in spaces socially designated for dating if they tried, for at least a few years.
https://incels.wiki/w/Incel

Du har rätt, jag är inte en incel.
Citera
2019-08-09, 14:35
Medlem
Aldrig nånsin. Jag är 22 och jag är redo att dö oskuld och ensam.
Verkar som att jag är ett bra exempel på incel..
Citera
2019-08-09, 21:58
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Aldrig nånsin. Jag är 22 och jag är redo att dö oskuld och ensam.
Verkar som att jag är ett bra exempel på incel..
Med den mentaliteten ja.
Citera
2019-08-10, 00:48
Medlem
Har ni försökt? eller sitter ni bara hemma och runkar och tänker på den snygga kassa flickan på hemköp?

var som er förut tills jag en dag helt enkelt slutade bry mig. för varför skulle jag? jag skulle endå aldrig få en tjej? jag blev självsäker när jag "släppt" det tragiska i mitt liv och min ensamhet. förändringen i mig blev att jag blev gladare och mer social med tjejer då jag helt enkelt slutade bry mig så mkt. jag ändrade fokus från tjejer till hobbys och vänner.

DET fick tjejerna att notera mig eftersom jag stack ut och betedde mig mer djärvt. behandlade tjejer mer som killar och utstrålade ingen som helst desperation vilket jag hört är extremt dåligt och tjejer kan sniffa sig till det.

resten är historia. sitter nu med en fin kärring flera år senare, själv har jag inte direkt haft ett fint yttre, lönnfet(värre nu) och härligt ful rent allmänt.
Citera
2019-08-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Med den mentaliteten ja.
Jag undrar om du hade tyckt likadant om du skulle själv försökt 7 år i streck utan att lyckas gå på en enda dejt och istället få massor av förnedringar riktade mot dig. Jag är väldigt nyfiken..
Citera
2019-08-10, 21:05
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Jag undrar om du hade tyckt likadant om du skulle själv försökt 7 år i streck utan att lyckas gå på en enda dejt och istället få massor av förnedringar riktade mot dig. Jag är väldigt nyfiken..
  1. 22 år är inte gammalt. Du har hela livet framför dig.
  2. Jobba på dig själv. Träna, skaffa nya kläder, klipp och raka dig, duscha och fräscha till dig. Skaffa en utbildning och jobb. Plocka upp något spännande fritidsintresse.
  3. Nu känner jag inte dig. Men om du typ sitter hemma hela dagarna och spelar dataspel och tittar på anime, så ryck upp dig.
  4. Testa andra kanaler att träffa tjejer än vad du tidigare gjort. Är lite skeptisk när du skriver att du "försökt 7 år i streck". Vad är det du har försökt och vad har din strategi varit? Hur ofta pratar du med tjejer i snitt?
  5. Du kan inte uppträda som desperat efter ett förhållande. Det är avtändande. Vid det här laget har du väl bara tjejer i skallen, och så fort du kommer i kontakt med någon så märker hon att du är en knähund som skulle göra vad som helst för att få lite närhet.
Skit i tjejerna ett tag och jobba på dig själv. Om 2-3 år kommer du framstå som mycket mer attraktiv av sig självt p.g.a. det förbättrade självförtroendet du kommer ha. Visst, man önskar sig att man hade allt nu, ink. tjej. Men man får göra det bästa av situationen och utgå ifrån det.
Citera
2019-08-10, 21:47
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Hur kan man ha försökt i sju år utan att lyckas få till en enda dejt?

Jag har en bekant som är CP-skadad och halvt förlamad (sitter i el-rullstol som han styr med en liten pinne) som lyckas gå på dejt.

Berätta gärna om din egen utveckling under dessa sju år.

Jag är inte väldigt, men ändå något, nyfiken.
Citera
2019-08-10, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
  1. 22 år är inte gammalt. Du har hela livet framför dig.
  2. Jobba på dig själv. Träna, skaffa nya kläder, klipp och raka dig, duscha och fräscha till dig. Skaffa en utbildning och jobb. Plocka upp något spännande fritidsintresse.
  3. Nu känner jag inte dig. Men om du typ sitter hemma hela dagarna och spelar dataspel och tittar på anime, så ryck upp dig.
  4. Testa andra kanaler att träffa tjejer än vad du tidigare gjort. Är lite skeptisk när du skriver att du "försökt 7 år i streck". Vad är det du har försökt och vad har din strategi varit? Hur ofta pratar du med tjejer i snitt?
  5. Du kan inte uppträda som desperat efter ett förhållande. Det är avtändande. Vid det här laget har du väl bara tjejer i skallen, och så fort du kommer i kontakt med någon så märker hon att du är en knähund som skulle göra vad som helst för att få lite närhet.
Skit i tjejerna ett tag och jobba på dig själv. Om 2-3 år kommer du framstå som mycket mer attraktiv av sig självt p.g.a. det förbättrade självförtroendet du kommer ha. Visst, man önskar sig att man hade allt nu, ink. tjej. Men man får göra det bästa av situationen och utgå ifrån det.

1. 22 år är visst inte gammalt, men varför ljuga för sig själv. Det är mycket allvarligare anledningar till att jag inte söker längre. Jag hade knappast brytt mig om det hade bara varit ett ´´nej´´

2. Jag jobbar som lastbilschaufför i och med att jag valde att göra lastbilsutbildningen. Tränar tre gånger i veckan, försöker hålla mig till dagens trender när det gäller kläder. Hygien är A och O för mig, så denna bit behöver vi inte gå djupare på.
Enda tillfällen jag sitter är hemma är när jag kommer tillbaka från jobbet.

3. Min taktik var inte på något sätt speciell. Först och främst så försökte jag bli vän med dem, men även där gick det åt skogen. Sanningen är att jag har aldrig nånsin haft en tjejkompis. Brukade alltid få svar som ´´Jag/Vi vill inte ha vänner som ser ut som creeps eller särbarn, speciellt när det gäller killar´´, eller så blev jag bara ignorerad. Mina polare har märkt att mitt läge med tjejer är väldigt dålig och även de försökte hjälpa mig, men till slut så gav de upp. De arrangerade hemmakrök där jag var med och de bjöd in tjejer. Det hela slutade med att antingen var jag ignorerad/snead hela kvällen, eller så blev jag ombedd av de att sticka, annars hade de stuckit.
Krogen eller nattklubben fungerade inte heller.

I dagsläget har jag ingen taktik, för att jag har helt enkelt lagt ner sökandet efter nån kontakt med det motsatta könet helt och det innebär att jag inte pratar med nån tjej överhuvudtaget.

Jag förstår att man inte kan ha allting i sitt liv på en gång. Synd bara att man fick ta så pass mycket skit bara för att man har misslyckade gener.
Kom bara inte fram med att jag tänker negativt och att jag behöver jobba på mitt förtroende. Det är en skillnad på att tänka negativt för att man saknar självförtroende och att man tänker negativt för att man tänker realistiskt.
Kom inte heller fram med att muskler och kläder gör människan mer attraktiv. Visst är det så, men har du ett face som ser illa ut så går det inte helt enkelt. Jag ser lite ut som Eric Torell fast utan Downs Syndrom.

I ena tråden skrev jag för ett tag sen att jag skulle ha tappat oskulden med en prostituerad. Jag skrev det precis när jag skulle bege mig till henne. När jag kom till henne (Incall) så såg jag på henne direkt att hon inte var villig att göra det. Hon bara svarade med korta meningar och var allmänt dryg mot mig. Det slutade med att jag sa till henne att jag mår inte så bra och att jag åker hem.
Nej, jag råkade inte stötta på en dryg, för att utifrån folkets omdömen så var hon hur trevlig som helst.

Och för att tillägga lite extra så är Sverigedemokrat, Trumpälskare och stödjer politiken som är förd i Ungern och Polen, vilket gör mig i princip bränd i vänstervridna samhället.
Senast redigerad av BeHPNemesis12345 2019-08-10 kl. 23:30.
Citera
2019-08-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Hur kan man ha försökt i sju år utan att lyckas få till en enda dejt?

Jag har en bekant som är CP-skadad och halvt förlamad (sitter i el-rullstol som han styr med en liten pinne) som lyckas gå på dejt.

Berätta gärna om din egen utveckling under dessa sju år.

Jag är inte väldigt, men ändå något, nyfiken.

Det verkar vara möjligt. Du kan gärna läsa inlägget ovan.
Citera
2019-08-11, 00:09
Medlem
Run3s avatar
Citat:
1. 22 år är visst inte gammalt, men varför ljuga för sig själv. Det är mycket allvarligare anledningar till att jag inte söker längre. Jag hade knappast brytt mig om det hade bara varit ett ´´nej´´

2. Jag jobbar som lastbilschaufför i och med att jag valde att göra lastbilsutbildningen. Tränar tre gånger i veckan, försöker hålla mig till dagens trender när det gäller kläder. Hygien är A och O för mig, så denna bit behöver vi inte gå djupare på.
Enda tillfällen jag sitter är hemma är när jag kommer tillbaka från jobbet.

3. Min taktik var inte på något sätt speciell. Först och främst så försökte jag bli vän med dem, men även där gick det åt skogen. Sanningen är att jag har aldrig nånsin haft en tjejkompis. Brukade alltid få svar som ´´Jag/Vi vill inte ha vänner som ser ut som creeps eller särbarn, speciellt när det gäller killar´´, eller så blev jag bara ignorerad. Mina polare har märkt att mitt läge med tjejer är väldigt dålig och även de försökte hjälpa mig, men till slut så gav de upp. De arrangerade hemmakrök där jag var med och de bjöd in tjejer. Det hela slutade med att antingen var jag ignorerad/snead hela kvällen, eller så blev jag ombedd av de att sticka, annars hade de stuckit.
Krogen eller nattklubben fungerade inte heller.

I dagsläget har jag ingen taktik, för att jag har helt enkelt lagt ner sökandet efter nån kontakt med det motsatta könet helt och det innebär att jag inte pratar med nån tjej överhuvudtaget.

Jag förstår att man inte kan ha allting i sitt liv på en gång. Synd bara att man fick ta så pass mycket skit bara för att man har misslyckade gener.
Kom bara inte fram med att jag tänker negativt och att jag behöver jobba på mitt förtroende. Det är en skillnad på att tänka negativt för att man saknar självförtroende och att man tänker negativt för att man tänker realistiskt.
Kom inte heller fram med att muskler och kläder gör människan mer attraktiv. Visst är det så, men har du ett face som ser illa ut så går det inte helt enkelt. Jag ser lite ut som Eric Torell fast utan Downs Syndrom.

I ena tråden skrev jag för ett tag sen att jag skulle ha tappat oskulden med en prostituerad. Jag skrev det precis när jag skulle bege mig till henne. När jag kom till henne (Incall) så såg jag på henne direkt att hon inte var villig att göra det. Hon bara svarade med korta meningar och var allmänt dryg mot mig. Det slutade med att jag sa till henne att jag mår inte så bra och att jag åker hem.
Nej, jag råkade inte stötta på en dryg, för att utifrån folkets omdömen så var hon hur trevlig som helst.

Du svarade aldrig på hur många tjejer du i snitt pratat med under dessa 7 år som du påstår dig ha försökt. Hur många tjejer pratar du med i veckan? Min poäng är att du får regelbundet sätta dig själv i sammanhang där det rör sig tjejer. Vad gör du förutom jobb, träning och sitta hemma? Påbörja någon kurs som samlar lite kvinnor. Själv har jag gått en kurs i bugg och sedan gick jag med i en gospelkör. Man får röra sig lite utanför sin comfort zone helt enkelt. Du kan inte bara passivt sitta hemma och vänta på att någon polare ska arrangera hemmakrök och fixa brudar till dig. Kolla efter aktiviteter relaterat till dans, sång, djur, konst och sådant kvinnligt, så ska du nog se att du kommer få tillfällen att snacka med tjejer.

Vad är det för fel på dig då? Är du missbildad? Ansiktet fullt av akne? Brännskadad?

Tumregeln när det gäller att träffa tjejer är helt enkelt att du måste träffa många innan du hittar någon som du klickar med. Även om du bara skulle klicka med 0,1 %, så är det ändå flera miljoner sett över hela världen. Det gäller bara att ta sig ut och få lite kontakt med dem.

Citat:
Och för att tillägga lite extra så är Sverigedemokrat, Trumpälskare och stödjer politiken som är förd i Ungern och Polen, vilket gör mig i princip bränd i vänstervridna samhället.
Sådan var jag också för några år sedan. Jag inbillade mig också att jag aldrig skulle kunna träffa tjejer p.g.a. mina politiska åsikter. Speciellt eftersom att jag rör mig i kristna kretsar där det är mycket vänster- och miljösentiment.

För det första, prata inte politik med tjejerna. Ingenting gott kommer komma ur det, förutom om du träffar brudar på någon nazistmässa.

För det andra, tagga ner på politiken och hitta något annat intresse. Jag har själv slösat en massa tid på att lyssna på poddar, titta på klipp och liknande från högerflanken. Det fyller ens skalle bara med massa dumheter. Visst, behåll åsikterna, men ha lite distans till politiken och försök leva ett liv utan att bry dig för mycket om vad fåntrattarna i riksdagen gör.

Om du hittar en tjej och ni klickar, så kommer hon förmodligen inte ens bry sig om vad du har för politiska åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in