Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
- 22 år är inte gammalt. Du har hela livet framför dig.
- Jobba på dig själv. Träna, skaffa nya kläder, klipp och raka dig, duscha och fräscha till dig. Skaffa en utbildning och jobb. Plocka upp något spännande fritidsintresse.
- Nu känner jag inte dig. Men om du typ sitter hemma hela dagarna och spelar dataspel och tittar på anime, så ryck upp dig.
- Testa andra kanaler att träffa tjejer än vad du tidigare gjort. Är lite skeptisk när du skriver att du "försökt 7 år i streck". Vad är det du har försökt och vad har din strategi varit? Hur ofta pratar du med tjejer i snitt?
- Du kan inte uppträda som desperat efter ett förhållande. Det är avtändande. Vid det här laget har du väl bara tjejer i skallen, och så fort du kommer i kontakt med någon så märker hon att du är en knähund som skulle göra vad som helst för att få lite närhet.
Skit i tjejerna ett tag och jobba på dig själv. Om 2-3 år kommer du framstå som mycket mer attraktiv av sig självt p.g.a. det förbättrade självförtroendet du kommer ha. Visst, man önskar sig att man hade allt nu, ink. tjej. Men man får göra det bästa av situationen och utgå ifrån det.
1. 22 år är visst inte gammalt, men varför ljuga för sig själv. Det är mycket allvarligare anledningar till att jag inte söker längre. Jag hade knappast brytt mig om det hade bara varit ett ´´nej´´
2. Jag jobbar som lastbilschaufför i och med att jag valde att göra lastbilsutbildningen. Tränar tre gånger i veckan, försöker hålla mig till dagens trender när det gäller kläder. Hygien är A och O för mig, så denna bit behöver vi inte gå djupare på.
Enda tillfällen jag sitter är hemma är när jag kommer tillbaka från jobbet.
3. Min taktik var inte på något sätt speciell. Först och främst så försökte jag bli vän med dem, men även där gick det åt skogen. Sanningen är att jag har aldrig nånsin haft en tjejkompis. Brukade alltid få svar som ´´Jag/Vi vill inte ha vänner som ser ut som creeps eller särbarn, speciellt när det gäller killar´´, eller så blev jag bara ignorerad. Mina polare har märkt att mitt läge med tjejer är väldigt dålig och även de försökte hjälpa mig, men till slut så gav de upp. De arrangerade hemmakrök där jag var med och de bjöd in tjejer. Det hela slutade med att antingen var jag ignorerad/snead hela kvällen, eller så blev jag ombedd av de att sticka, annars hade de stuckit.
Krogen eller nattklubben fungerade inte heller.
I dagsläget har jag ingen taktik, för att jag har helt enkelt lagt ner sökandet efter nån kontakt med det motsatta könet helt och det innebär att jag inte pratar med nån tjej överhuvudtaget.
Jag förstår att man inte kan ha allting i sitt liv på en gång. Synd bara att man fick ta så pass mycket skit bara för att man har misslyckade gener.
Kom bara inte fram med att jag tänker negativt och att jag behöver jobba på mitt förtroende. Det är en skillnad på att tänka negativt för att man saknar självförtroende och att man tänker negativt för att man tänker realistiskt.
Kom inte heller fram med att muskler och kläder gör människan mer attraktiv. Visst är det så, men har du ett face som ser illa ut så går det inte helt enkelt. Jag ser lite ut som Eric Torell fast utan Downs Syndrom.
I ena tråden skrev jag för ett tag sen att jag skulle ha tappat oskulden med en prostituerad. Jag skrev det precis när jag skulle bege mig till henne. När jag kom till henne (Incall) så såg jag på henne direkt att hon inte var villig att göra det. Hon bara svarade med korta meningar och var allmänt dryg mot mig. Det slutade med att jag sa till henne att jag mår inte så bra och att jag åker hem.
Nej, jag råkade inte stötta på en dryg, för att utifrån folkets omdömen så var hon hur trevlig som helst.
Och för att tillägga lite extra så är Sverigedemokrat, Trumpälskare och stödjer politiken som är förd i Ungern och Polen, vilket gör mig i princip bränd i vänstervridna samhället.