2019-09-21, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Totalt främmande för att bygga upp sig själv till något som kvinnor trånar efter. Varför inte träna sig skitsnygg och jobba in den där miljonen som de tror krävs för att få knulla.

Att de är utan kvinna är bara ett symptom på något annat bakomliggande större fel.
Det där funkar bara på hårförlängdsblonderade anknäbbsläppta mobiltittande idioter. Vem vill ha dessa?
Dom räknar inte ligg, utan löpmetrar.

Burr och fy fan.
Citera
2019-09-21, 13:27
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Varför kallas det involuntary celibat när det oftast är valt eller självförvållad.

Det är nästan så att jag tänker starta en coachningsservice för incels. Miljonärer på att berätta självklarhet.
Hur menar du att det är valt eller självförvållat?
Citera
2019-09-21, 13:33
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Det där funkar bara på hårförlängdsblonderade anknäbbsläppta mobiltittande idioter. Vem vill ha dessa?

Burr och fy fan.
Det är väl klart ett det hjälper att vara attraktiv oavsett vem man raggar på, även tjejer som inte har anknäbb och sillisar. Det är inte en ursäkt för att man inte behöver träna och syssla med annan personlighetsutveckling.
Citera
2019-09-21, 14:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur menar du att det är valt eller självförvållat?

På vilket sätt skulle det inte vara valt eller självförvållat? Så länge man inte har nån väldigt stor åkomma eller kpn form av fysiskt hinder som gör det svårt att ligga är det väl självförvållat och ens egna val.

Jag förlorade oskulden rätt sent och jag har under mitt 37åriga liv legat med ytterst få. Varför då? Jo bristande självförtroende och sen att jag helt enkelt inte är så mycket för ons och kk. Så ja det beror ju helt på mig och ingen annan.
Citera
2019-09-21, 14:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
https://www.expressen.se/premium/nyh...illig-celibat/

Än är de sista Idioterna inte födda...

Han ser hyffsat bra ut givetvis skulle han kunna få ligga om han nu vill det. Nä hans celibat kan inte skyllas på kvinnorna, precis som ingen annans celibat kan skyllas på någon annan.
Citera
2019-09-21, 17:04
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron

En teori är ju att hon såg att du är en sån typ av man som vid en förfrågan om att gå och dansa svarar "Nej, jag kan inte och vill verkligen inte dansa. Adjö!"

Tänkbart, ja.

I varje fall så är givetvis inte orsaken till, att man är incel, något generellt fel på kvinnorna som grupp.

Orsaken sitter ju i "inceln" själv. Det går givetvis inte, att skylla på kvinnorna.

Svårigheten ligger nog mest i att själv komma underfund med och om möjligt åtgärda det som är orsaken hos just en själv.

Det bästa vore ju om man kunde få en recension från några kvinnor. Det är ju de som vet.
Citera
2019-09-21, 17:07
Medlem
Hobbybondes avatar
Hur fan kan man skylla sexbrist på kvinnorna? Jag har aldrig någonsin under mitt liv lidit av någon sexbrist under längre stunder och jag är inte direkt någon fotomodell. Tror snarast det handlar om offerkoftementalitet och/eller allmänt tråkig personlighet
Citera
2019-09-21, 17:12
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Hur fan kan man skylla sexbrist på kvinnorna? Jag har aldrig någonsin under mitt liv lidit av någon sexbrist under längre stunder och jag är inte direkt någon fotomodell. Tror snarast det handlar om offerkoftementalitet och/eller allmänt tråkig personlighet

Som sagt, ja. Du har helt rätt. En del måste ju skylla allt på någon annan.
Citera
2019-09-21, 17:18
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde

Pojkarna sitter ju dagar i ändan framför skärmen, då fastnar de i ett tänksätt. Inte hälsosamt. Om jag skulle inbilla mig, att allt det skrivs på FB är sanningen, då skulle jag för länga sedan, ha skjutit mig en kula för pannan.
Citera
2019-09-21, 17:47
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:

Hahaha jag trodde den som skrev om att den skulle göra reportage från Expressen var fejk. Där ser man haha
Citera
2019-09-21, 19:25
Bannlyst
Citat:

Varför i helvete måste allt vara bakom betalvägg nuförtiden? Någon med premium som kan klistra in hela innehållet i artikeln tack?

Leo i artikeln är faktiskt medlem på flashback. Tror han heter leosundberg. Han är alltså öppen med sin identitet på flashback och har varit politiskt aktiv. Tycker han skriver riktigt bra grejer på flashback. Dessutom har han haft ett förhållande innan med en riktigt snygg brud. Fattar fortfarande inte varför han dumpade henne och sen satte sig i den sitsen han är i nu. Vet att han även skrivit en incel-tråd på flashback för nåt år sedan.
Citera
2019-09-22, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack

Burr och fy fan.
Nej, det stämmer inte. Alla kvinnor älskar män som tar hand om sin kropp, arbetar hårt och är driven. Se till att vara kapabel och fräsch, stå upp för vad som är rätt: så får du kvinnor i överflöd.

Incel är frånvaron av att vilja ändra på sig själv. Istället för att erkänna felen i sig själv så är det fel på alla kvinnor istället. Det är sinnessvaga pojkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in