Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-26, 20:29
  #1
Medlem
whatnots avatar
Hej på er!
Sköt precis en skvätt oxynorm. Dock skulle jag gissa på att jag gled ur venen när det var ca 30-40% av pannan kvar. Sitter alltså med en viss mängd subkutant i form av en liten bula.

Första gången jag skjuter detta preparat så jag undrar vad jag kan förvänta mig av detta?
Långsamt upptag på ett par timmar eller mer?

Ser att det inte är blod som orsakat bulan eftersom det inte är någon blånad/rodnad.

Men om nån vet hur lång tid upptaget kan ta får ni gärna upplysa mig, vore fett jobbigt å vakna väck imorrn xD

Skön blev jag iaf!

Kram
Citera
2013-05-30, 23:11
  #2
Medlem
Dumskalle som knarkar =) Men antagligen är det värsta som kan hända att det du sprutade in retar och i västa fall pajjar vävnaden, men då gör det ont. Annars får du lite depoeffekt. Det borde gå in rätt fort. Du får väl knappast någon vidare ruseffekt av det eftersom det absorberas långsammare. Alltså bör du inte känna dig väck.
Citera
2013-05-31, 03:25
  #3
Medlem
whatnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alve3don
Dumskalle som knarkar =) Men antagligen är det värsta som kan hända att det du sprutade in retar och i västa fall pajjar vävnaden, men då gör det ont. Annars får du lite depoeffekt. Det borde gå in rätt fort. Du får väl knappast någon vidare ruseffekt av det eftersom det absorberas långsammare. Alltså bör du inte känna dig väck.

Med facit i hand blev det som du skrev en liten depoteffekt, Hade ett skönt rus helakvällen å somnade till slut framför full metal jacket. Va lite smålullig förmiddagen eftr, övergick snbbt i grinighet å tjuriget som avtog mot kvällen =) Ingen smärta alls
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback