• 5
  • 6
2025-07-18, 07:13
Bannlyst
Är väldigt anti till psykisk ohälsa. Men det finns förstås mer. Mycket mer
Citera
2025-07-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacktrack
rätt många när det gäller utseende på tjejen, jag är ärligt talat inte speciellt snygg men kommer långt på att jag har bra kropp och är lång samt bra klädstil osv. Men snygg är ja inte.

Dealbreakers på partner är bla: Silikonbröst är ett absolut krav, men de måste också vara av modell stora runda och se/kännas väldigt onaturliga ut. Ju mer extremt ju bättre men om tjejen inte skaffar det väldigt omgående i relationen blir det inget(jag betalar självklart)

Stora överdrivna fillersläppar är också ett krav, återigen ju mer ju bättre, kravet innefattar också att alltid göra dom större regelbundet, ministrl är inte små direkt.

Måste vara smal/fit och tajt, hatar minsta antydan till att inte va helt platt, får inte vara för muskligt. Väldigt smala med synliga revben är ideal. Väldigt smal men hälsosam.

Total avsaknad av något som helst kroppsbehåring aldrig någonsin! Det är så oerhört äckligt.

Detta är dom grejerna som är helt orubbart när det gäller det yttre. Finns massa mer preferenser men då är de inte krav.

Personlighetsdrag som jag inte klarar av är snålhet, humorbefriad, högljudd/skräning/ drygröst, fyllekaja, feminism, grabbig i sättet.

En gullig, lättsam, rolig och undergiven tjej som alltid ser fräsh och dolled up.

Alltid perfekta naglar osv.

Viktigt att hon kan laga god&hälsosam mat också.

Hon ska också veta sin plats, det är jag som bestämmer och har slutgiltliga ordet i de mesta frågor men självklart får hon tycka till/göra egna val inom de mesta.

Det är nog det här grejerna jag kan komma på nu.
Hahaha, det du vill ha finns inte.
Citera
2025-07-18, 12:52
Medlem
Masingas avatar
Singelmorsor. Har varken tid eller lust att ta hand om någon annans barn hur bra hon än är. Jävla simp beteende!
Citera
2025-07-18, 14:13
Medlem
rex144s avatar
Bitchig som har tjocka lår och stor röv men tror att hennes naturligt stora pattar gör henne attraktiv.
En grabbig tjej, inte tjock men sportig med breda axlar...
Tjej med manlig stor käke men också runda ansikten, lite som på en mops. De kan verka söta men är väldigt oproportionerliga, lite som thailändskor.
Jobbig röst... skrikig, men också djupare röst på grund av cigg.
Tjejer som går runt i låga skor... hatar det, eftersom de går då som killar. De ska ha en liten klack.

Nikotin... helt uteslutet, cigg... alla kläderna luktar skit, och munnen...

Stora tatueringar på bröstkorgen är osmakligt men även på underarmar och på händerna är det värst.

Hår... mustasch.... kraftig hårväxt på armarna, men runt bröstvårtor och ländryggen.

Tänder... stora tänder skrämmer mig, det är nåt djuriskt.
Citera
2025-07-20, 16:09
Kriminellt beteende. Självklart i stort men även smått. Folk som tycker det är tufft, känns så retard.
Citera
2025-08-04, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Hahaha, det du vill ha finns inte.

Det finns visst har haft förr och kommer ha igen😌
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera