Citat:
Ursprungligen postat av
Smacktrack
rätt många när det gäller utseende på tjejen, jag är ärligt talat inte speciellt snygg men kommer långt på att jag har bra kropp och är lång samt bra klädstil osv. Men snygg är ja inte.
Dealbreakers på partner är bla: Silikonbröst är ett absolut krav, men de måste också vara av modell stora runda och se/kännas väldigt onaturliga ut. Ju mer extremt ju bättre men om tjejen inte skaffar det väldigt omgående i relationen blir det inget(jag betalar självklart)
Stora överdrivna fillersläppar är också ett krav, återigen ju mer ju bättre, kravet innefattar också att alltid göra dom större regelbundet, ministrl är inte små direkt.
Måste vara smal/fit och tajt, hatar minsta antydan till att inte va helt platt, får inte vara för muskligt. Väldigt smala med synliga revben är ideal. Väldigt smal men hälsosam.
Total avsaknad av något som helst kroppsbehåring aldrig någonsin! Det är så oerhört äckligt.
Detta är dom grejerna som är helt orubbart när det gäller det yttre. Finns massa mer preferenser men då är de inte krav.
Personlighetsdrag som jag inte klarar av är snålhet, humorbefriad, högljudd/skräning/ drygröst, fyllekaja, feminism, grabbig i sättet.
En gullig, lättsam, rolig och undergiven tjej som alltid ser fräsh och dolled up.
Alltid perfekta naglar osv.
Viktigt att hon kan laga god&hälsosam mat också.
Hon ska också veta sin plats, det är jag som bestämmer och har slutgiltliga ordet i de mesta frågor men självklart får hon tycka till/göra egna val inom de mesta.
Det är nog det här grejerna jag kan komma på nu.
Hahaha, det du vill ha finns inte.