2013-06-13, 17:39
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Toivonen till Norwich?

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2013/06/13/4045906/psv-striker-toivonen-considers-norwich-switch?ICID=HP_BN_1

"When quizzed about a possible move to Carrow Road, he told Sky Sports: "I really do not know - what I have at home is not the right TV channels. I only have Canal Digital, so I have not seen a Premier League match this year. So I can tell you very little about Norwich City.
"

"I have already said that it is an interesting competition, the Premier League, but it is about what the club is all about. That plays an important role. I do not like too many high balls."

Haha är det riktiga citat? Helt otroligt
2013-06-13, 17:46
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Jag tänkte mest på en kombination av dessa, jag följer visserligen inte Bundesliga så ofta som jag skulle vilja (mest pga att jag bor i Australien, inte lätt att se många matcher härifrån) men från det jag har sett så tror jag att Son kan bli en fullgod ersättare för Schurrle allt eftersom, dessutom tjänar de ett par miljoner på det hela.

När du ändå är här, vad tycker du om Schurrle? Han verkar vara väldigt polariserande, å ena sidan så ska han enligt statistiken ha missat flest lägen i Europa, å andra sidan så har han ett fullt godkänt facit poängmässigt och verkar vara en väldigt motiverad spelare. Vem skulle du välja på en kant mellan KDB och Schurrle? Öppen fråga för alla som följer tysk fotboll mycket egentligen, många chelsea-supportrar verkar vara ganska skeptiska till transfern.

Oj vilken svår fråga för en som bara är hobby-supporter och definitivt ingen tränare.

Men jag tyckte att De Bryune hade lite attitydproblem(skall komma från en Bayernanhängare) i början i sopgänget Bremen. Så jag blev lite avig och dom matcher jag sett med honom så har han inte fångat mitt intresse så där enormt.
Men han är ju ung och riktigt lovande.

Schürrle däremot är en lite favorit hos mig visst han har säkert missat många lägen men han skapar ju en jäkla massa.
Nu skall det till sanningen sägas att jag följer ju inte dessa två klubbar så där enormt mycket och det finns betydligt bättre och kunnigare skribenter på detta forum.

Men ja jag hade valt Schürrle.
2013-06-13, 18:10
Medlem
Ledarens avatar
Toivonen i Norwich, varför inte? Alltid kul med fler svenskar i PL. Kanske kan bli en schlager i Norwich.
2013-06-13, 20:16
Medlem
freudianslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Toivonen i Norwich, varför inte? Alltid kul med fler svenskar i PL. Kanske kan bli en schlager i Norwich.

Påminner mig om David Elm i Fulham.

Angående Schürrle, är det inte sjukt att man köper en bänkvärmare för 23 miljoner? Hade hoppats på att De Bruyne skulle få mer plats nästa säsong. Om någon såg Belgiens senaste landskamper vet man vilken klass han besitter, briljant spelare.
Senast redigerad av freudianslip 2013-06-13 kl. 20:18.
2013-06-13, 20:34
Medlem
4522s avatar
Stort av Lewandowski att tacka nej till Real Madrid och säga att han enbart vill till Bayern München. Jag börjar digga den där killen mer och mer.
2013-06-13, 20:55
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip

Angående Schürrle, är det inte sjukt att man köper en bänkvärmare för 23 miljoner? Hade hoppats på att De Bruyne skulle få mer plats nästa säsong. Om någon såg Belgiens senaste landskamper vet man vilken klass han besitter, briljant spelare.

18 miljoner £ var det väl? Kan varit mer, 20?

Inte säkert att Schurrle tar en direkt bänkplats. Även om han gör det är han väldigt nära startelvan. Oscar och De Bryune är riktigt bra och har en potential som heter duga, men på kanten med Mourinhos filosofi vet jag inte om jag kan säga att Schurrle är mil från en startplats, även om han inte är den bättre spelaren.

Sen är det inte vilken spelare som helst som man precis köpt. Schurrle rankas ändå som en väldigt bra talang och spelar till och från i ett av världens absolut bästa landslag. En aning dyrt men är man Chelsea får man räkna med någon miljon extra.
2013-06-13, 21:46
Medlem
xenosans avatar
Då var nyheten om Iago Aspas till Liverpool släppt på officiella hemsidan. http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-aspas-deal-in-principle
2013-06-13, 21:52
Medlem
http://www.goal.com/en/news/90/france/2013/06/13/4046240/thiago-silva-ill-speak-to-ibrahimovic-before-deciding-my?ICID=CP_74

Inte en chans att de två stannar. Nu borde Barcelona hugga och göra allt för att få till ett köp av Silva.
2013-06-13, 22:06
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
http://www.goal.com/en/news/90/france/2013/06/13/4046240/thiago-silva-ill-speak-to-ibrahimovic-before-deciding-my?ICID=CP_74

Inte en chans att de två stannar. Nu borde Barcelona hugga och göra allt för att få till ett köp av Silva.

Det hade ju varit något om dom gick till samma klubb igen.

Edit: Hade ju varit grymt om Ancelotti skriver på för Real Madrid och köper med sig båda.
Senast redigerad av Smirmat 2013-06-13 kl. 22:12.
2013-06-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip

Det är tveksamt att han kommer vara en bänkvärmare i den meningen du menar, om du förstår vad jag..

Chelsea hade en fruktansvärt tunn trupp förra säsongen och ambitionen är nog absolut att slåss om PL, CL och FA-cupen i år. Det kommer helt enkelt finnas plats för många spelare.

För det andra är han 22 år och supertalang som gör inhopp i ett av världens bästa landslag. Det är inte direkt så att 18 miljoner försvinner utan en investering som till och med ganska sannolikt kan ge avkastning om några år.
2013-06-13, 22:45
Medlem
OleYellers avatar
Aston Villa har gjort klart med Jores Okore från Nordsjälland, killen som inte ville till Chelsea, Aleksandar Tonev från Lech Poznan och Leandro Bacuna från Groningen.

Spännande unga spelare! Lambert bygger vidare. Ska bli intressant att följa Villa i år.

http://www.avfc.co.uk/page/Home/0,,10265,00.html
Senast redigerad av OleYeller 2013-06-13 kl. 22:55.
2013-06-13, 22:48
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Då var nyheten om Iago Aspas till Liverpool släppt på officiella hemsidan. http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-aspas-deal-in-principle

Härligt. Klart bättre än Downing som jag hoppas att man säljer i sommar. Pallar inte att se honom en säsong till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in