2014-05-13, 15:38
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Vad mittbackar gäller borde United titta närmare på Eliaquim Mangala i Porto. Vet att City var efter honom i vintras och skulle de vara fortsatt intresserade lär han väl hellre gå dit men man vet ju aldrig. Kompany/Mangala vore dock en monsterfirma till försvar

Astori har det ju snackats en del om. Dejan Lovren kanske? Har tyvärr väldigt svårt att se Shaw eller Coleman gå till United...
Mangala jagade både United och City i vintras men han ville stanna säsongen ut, samma var det med Fernando i Porto med när City ville köpa han i vintras.
Med tanke på att Sky Sports skrev inatt att budet var accepterat och allt skulle vara klart innan VM så hoppas jag starkt på att Shaw går till United!
Coleman däremot kommer inte lämna Everton. Och högerback tror jag inte ligger på prio ett listan för United.
Senast redigerad av DaKaktuz 2014-05-13 kl. 15:41.
2014-05-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Mangala är intressant, men Porto ville väl ha £40m för honom i vintras, vilket är ett väldigt högt pris. Astori har jag dålig koll på och Lovren kan nog bli svår att få då han precis kom till Soton och gjorde en bra säsong.

Angående Shaw så verkar han ju i princip vara klar, det är bara personliga kontraktet som är kvar enligt journalister.

Nu tvivlar jag inte på att Shaw kommer lämna Southampton i sommar, och att United då är den troligaste destinationen. Men ska man gå efter vad som står i tidningarna idag så är det snarare så att Saints gått ut med att Shaw inte är till salu och att man nekat Uniteds bud.
2014-05-13, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
£20m ger dig utan tvekan mer kvalitet på den internationella marknaden än vad den summan ger inom PL, speciellt när det handlar om en engelsman dessutom.

Vilka då? Du får gärna ge exempel på spelare som i dagsläget går att håva in för £20m, som är ett bättre köp.

Det har ryktats om Racitic (som jag för övrigt inte är imponerad av), där sägs priset ligga någonstans mellan £15-20m. Det har ryktats om Tello, där priset sagts vara £20-25m. Det har ryktats om Jevhen Konopljanka, för £17m.

Om vi kan signa Lallana för £20m, så tar jag honom före alla övriga.
2014-05-13, 16:53
Medlem
snillet_1s avatar
Är det ingen som är och rycker i Bernard? Jag har läst att han inte trivs i Shakthar.
2014-05-13, 17:03
Medlem
Otroligs avatar
Det sägs att Terry förlänger med Chelsea och blir kvar ytterligare ett år. Mycket bra.
2014-05-13, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Är det ingen som är och rycker i Bernard? Jag har läst att han inte trivs i Shakthar.

Var det inte lite snack om att Shakhktar kanske inte kommer finnas kvar som lag? Eller det är avblåst nu? Var något om att ägaren kanske måste fly pga Ukraina krisen. (Fifflare)

Är ju något/några Ukrainska lag som ´´dött´´.
2014-05-13, 17:16
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Det sägs att Terry förlänger med Chelsea och blir kvar ytterligare ett år. Mycket bra.
Nu har även BBC hakat på, så det blir nog inte mycket säkrare än så.
2014-05-13, 17:26
Medlem
Det blir intressant att se vad som händer i Spurs i sommar. Jag personligen skulle gärna se att man värvar följande:

- En mittback (skulle inte bli förvånad om man värvar tillbaka Caulker)
- En vänsterback (ingen aning vem skulle vara ett rimligt alternativ där - känslan är att varenda toppklubb i Premier League jagar vänsterback och att Man United redan dragit det längsta strået i Shaw)
- En anfallare (Lukaku vore en dröm, men det är knappt så jag ens vågar hoppas på honom, Remy kanske är ett mer realistiskt alternativ?)

Många spelare verkar tyvärr vara ivriga att lämna klubben efter det skitår som varit och sett till att truppen dessutom, framför allt på mittfältet, är något överbefolkad lär ett flertal också göra så. Frågan är vilka det blir.

- Kaboul ser ut att få sitt kontrakt rivet efter alla sina skador.
- Rose och/eller Fryers får gärna lämna då de helt enkelt inte håller måttet.
- Paulinho kan mycket väl försvinna, där Spurs ev. kan dra nytta av sitt mycket fina samarbete med Real Madrid igen.
- Sandro verkar sugen på att lämna, liksom Capoue.
- Vad händer med Holtby, Livermore och Carroll när de nu återvänder efter sina lån?
- De enda spelare som jag verkligen, verkligen, verkligen inte vill se lämna - men som jag tyvärr fruktar att de själva gärna gör det - är Lloris (Monaco?) och Verthongen (Barcelona?). Jag hoppas dock innerligt att så inte blir fallet.
- Soldado får gärna sticka tillbaka till Spanien (Atlético Madrid?).
2014-05-13, 17:45
Medlem
Jerrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
https://twitter.com/SDonetskUK/status/465895584910831617

Nu har jag ingen aning om hur pass trovärdig detta konto är, men det vore väl inte helt osannolikt ändå? Läste någonstans att turkiska toppklubbarna var sugna, men nog lär fler av spelarna kunna prestera i bättre ligor än den?
2014-05-13, 17:47
Medlem
Nu är det helt officiellt att Terry blir kvar i Chelsea
2014-05-13, 17:52
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Det blir intressant att se vad som händer i Spurs i sommar. Jag personligen skulle gärna se att man värvar följande:

- En mittback (skulle inte bli förvånad om man värvar tillbaka Caulker)
- En vänsterback (ingen aning vem skulle vara ett rimligt alternativ där - känslan är att varenda toppklubb i Premier League jagar vänsterback och att Man United redan dragit det längsta strået i Shaw)
- En anfallare (Lukaku vore en dröm, men det är knappt så jag ens vågar hoppas på honom, Remy kanske är ett mer realistiskt alternativ?)

Många spelare verkar tyvärr vara ivriga att lämna klubben efter det skitår som varit och sett till att truppen dessutom, framför allt på mittfältet, är något överbefolkad lär ett flertal också göra så. Frågan är vilka det blir.

- Kaboul ser ut att få sitt kontrakt rivet efter alla sina skador.
- Rose och/eller Fryers får gärna lämna då de helt enkelt inte håller måttet.
- Paulinho kan mycket väl försvinna, där Spurs ev. kan dra nytta av sitt mycket fina samarbete med Real Madrid igen.
- Sandro verkar sugen på att lämna, liksom Capoue.
- Vad händer med Holtby, Livermore och Carroll när de nu återvänder efter sina lån?
- De enda spelare som jag verkligen, verkligen, verkligen inte vill se lämna - men som jag tyvärr fruktar att de själva gärna gör det - är Lloris (Monaco?) och Verthongen (Barcelona?). Jag hoppas dock innerligt att så inte blir fallet.
- Soldado får gärna sticka tillbaka till Spanien (Atlético Madrid?).
- Ni får ju tillbaka Assoue Ekotte, kör med honom igen som VB?
- Bony som anfallare?
- Lloris ut, Fraser Forster in?
- Barry in ifall Sandro och Paulinho sticker?
2014-05-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
- Ni får ju tillbaka Assoue Ekotte, kör med honom igen som VB?
- Bony som anfallare?
- Lloris ut, Fraser Forster in?
- Barry in ifall Sandro och Paulinho sticker?

Med ett sådant fönster ska de nog vara glada om man lyckas försvara sjätteplatsen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in