2014-01-31, 18:45
Medlem
MilanPerras avatar
Källström helt klar?
2014-01-31, 18:46
Medlem
glaspsykes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilanPerra
Källström helt klar?

Enligt SkySports, ja.
2014-01-31, 18:47
Medlem
Elvis avatar
Jag blir faktiskt jävligt lack på de Arsenal som gör sig lustiga över Källström. Här får vi in en hårt jobbande mittfältare med bra värderingar och som är svensk, kan knappast bli bättre! Jag tänker säga åt de Arsenal som gör sig lustiga över Kim, att antingen stödjer du klubben eller så kan du dra till judarna och få smaka på därefter!

Det handlar om supporterskap, inte sitta framför en dataskärm och drömma om startevlor för flera miljarder. Jag står upp för mitt Arsenal, gör ni råttor det?
2014-01-31, 18:48
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CraigChrist
Är du seriös eller trollar du?
Byta en överbetald ojämn spelare på dekis mot en ung lovande spelare. Snarare ett värdelöst byte för Tottenham.

Var lite otydlig. Självklart menar jag på att United är dumma som tror att Tottenham skulle vara intresserade av ett sånt byte.
Senast redigerad av Headshrinker 2014-01-31 kl. 18:51.
2014-01-31, 18:54
Medlem
namerlesss avatar
https://twitter.com/CentreTransfer/status/429310891776311296/photo/1

Det där är lycka.
2014-01-31, 18:55
Medlem
CraigChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Var lite otydlig. Självklart menar jag på att United är dumma som tror att Tottenham skulle vara intresserade av ett sånt byte.

Ja förstod det till slut. Jag verkar inte ha hela hjärnan med mig idag heller.
Men då är vi av samma åsikt iaf
2014-01-31, 18:59
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CraigChrist
Ja förstod det till slut. Jag verkar inte ha hela hjärnan med mig idag heller.
Men då är vi av samma åsikt iaf

Lungt

OM det skulle vara sant, hur seriös uppfattas man som klubb? Jag menar, Andros Townsend är en utav Spurs mest lovande spelare på länge som dess utom har varit uppe gjort bra ifrån sig i landslaget medans Nani inte gjort någon glad på bra länge?
2014-01-31, 19:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Är det så uppenbart? Tycker vissa här verkar ta engelsk EPL-centrisk media på för stort allvar. Läser man tyska tidningar får man en bättre uppfattning.

Att United inte haft ett seriöst intresse av Kroos? Att två gånger degen på en Kroos-flytt inte är seriöst? Att Arsenal inte har haft tät kontakt med Schalke om Draxler? Är ni dumma i huvudet?

Jag har aldrig skrivit att dessa värvningar kommer ske, men att det är tydligt att intresset varit konkret. Jag förstår att ni inte vill ta in det.
2014-01-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Att United inte haft ett seriöst intresse av Kroos? Att två gånger degen på en Kroos-flytt inte är seriöst? Att Arsenal inte har haft tät kontakt med Schalke om Draxler? Är ni dumma i huvudet?

Jag har aldrig skrivit att dessa värvningar kommer ske, men att det är tydligt att intresset varit konkret. Jag förstår att ni inte vill ta in det.

TM som har bra koll på övergångsrykten har haft Tonis övergång på 17-18%, och det är inte mycket att hänga i granen. Dessa bettingsidor är inte guds gåva i de här fallen när de måste gardera sig mot stor varians i utfallen.
2014-01-31, 19:06
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Två gånger pengarna på en kroos-flytt betyder endast att någon/några slängt in en stor summa pengar på det. Hade spelbolagen vetat något hade betet varit stängt för länge sedan.
Senast redigerad av preben12 2014-01-31 kl. 19:08.
2014-01-31, 19:09
Medlem
snillet_1s avatar
Bara för att affärerna inte går hela vägen i lås så innebär det inte att det inte finns eller fanns något konkret i ryktena. Kanske en sak att fundera på innan man dricker sig stupfull och postar något patetiskt inlägg på Flashback.

Mig veterligen har jag aldrig ens kommenterat varken Kroos eller Draxler i det här fönstret. Enbart opponerat mig mot att en viss användare hela tiden skrek om att ingenting händer i januari trots att motsatsen bevisats flera gånger den gångna månaden.

Cabaye till PSG, Mata till Man Utd, Hernanes till Inter = "ingenting händer i januari".
Senast redigerad av snillet_1 2014-01-31 kl. 19:15.
2014-01-31, 19:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Två gånger pengarna på en kroos-flytt betyder endast att någon/några slängt in en stor summa pengar på det. Hade spelbolagen vetat något hade betet varit stängt för länge sedan.

Nej. Det funkar inte så. Det är i stort sett bara Betfair som enbart kör pengastyrda odds. Alla andra bolag tar bara en viss hänsyn till var pengar läggs.

Och du är inte riktigt smart när du tror att man skulle stänga en marknad man vet om. Det är ju precis tvärtom. Bolagen vill ha edge både tack vare sin marginal, men också via sitt informationsövertag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in